Skærme
Fijala 3554
min skærm hopper+billedet er uklart
Fra : jette rasmussen

Dato : 09-06-02 19:02

jeg har en 19 skærm hvor billede hopper og er meget
tåget alså også uklart hvad kan man gøre smide den ud
eller er der nogen der har en ide om hvad det kan skldes
venlig hilsen jette

Fra : Sam

Dato : 10-06-02 03:44

Hejsa
Det ville måske hjælpe hvis du skrev hvilken 19" monitor det er...
Evt. søgefter en anden driver til skærmen,checke hvor mange Hertz skærmen
kan klare.Og selvfølgelig sætte den til max. Hertz den kan trække.
Mvh Henrik

Fra : jette rasmussen

Dato : 10-06-02 21:55

ok jeg glemte det er en KFC skærm
undskyl fejlen
hilsen jette

Fra : M.Kay

Dato : 11-06-02 16:41

I know it's awful, but jette rasmussen wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> ok jeg glemte det er en KFC skærm
> undskyl fejlen
> hilsen jette
> "Sam" <sam@pc.dk> skrev i en meddelelse

Kig efter støjkilder.. Strømforsyninger til lamper, højtalere, hæve-
sænkeborde, skrivemaskiner

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie