Ræææs på Vandel næste weekend ?
Fra : Janner

Dato : 09-06-02 17:36

Nogen der har nogen tidspunkter eller evt. et program ?? Hvad man kan finde
http://www.danskdragracing.dk/ er sgu noget spartansk ...

--
Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk
CBR 929 RR
If sex was a
Fireblade
No-one would
Ever Worry
About Performance

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 09-06-02 19:50

Janner wrote:

> Nogen der har nogen tidspunkter eller evt. et program ?? Hvad man kan finde
> på http://www.danskdragracing.dk/ er sgu noget spartansk ...

Der er også lidt oplysninger på: http://www.dragbike.dk/indexdk.htm

Jeg vil nok være at finde på pladsen. Der skulle gerne være mindst en der er
ædru på holdet.

Ib Jakobsen

Fra : Janner

Dato : 09-06-02 20:15

Jamen hvad med tidspunkterne ... ... hvornår starter arrangementet og
hvornår køres hvad ?

/Jan

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 09-06-02 22:23

Janner wrote:

> Jamen hvad med tidspunkterne ... ... hvornår starter arrangementet og
> hvornår køres hvad ?

Egentlig et godt spørgsmål. Jeg har hørt at man denne gang starter allerede
fredag, da der er mange tilmeldte. Der skulle vist alene i nitro-klassen være 8
kørere. Men normalt starter man kl.8:00 om lørdagen. Hvis det ikke regner. Men
der køres mange gange, så der skulle være rigeligt at se på.

Ib Jakobsen

Fra : RasmusZX9R

Dato : 10-06-02 15:56

> Jamen hvad med tidspunkterne ... ... hvornår starter arrangementet og
> hvornår køres hvad ?

Jeg var med sidste gang og er der også denne her gang.
Portene åbner fredag kl 12 men det er mest for folk som skal ind og
sætte telte op til pit o.s.v.
De siger at vi kan komme til at køre allerede fredag, men nogen egentlig
plan er der vist ikke.
Hvis det går ligesom sidst bliver det noget med at de klasser som er
parate til at køre får lov at køre når der er plads o.s.v.
Der er en kort frokost pause midt på dagen men ellers bliver der kørt
hele tiden fra ca 10-18.00.
Fredag og lørdag vil være kvalificering og test, mens
finaler/eliminering køres søndag.
Så må vi bare håbe vejret holder.
Sidst blev finalerne aflyst på grund af ustabilt vejr...(o:
Håber vi ses
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Hansen

Dato : 11-06-02 13:24

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har nogen tidspunkter eller evt. et program ?? Hvad man kan
finde
> på http://www.danskdragracing.dk/ er sgu noget spartansk ...
> Onkel Jan

Her er alle svar :

http://www.danskdragracing.dk/publikum/porten.htm

så hvis du selv kigger lidt rundt på det link du selv kom med, så......

Hilsen Jens
TR1 (der havde tid til at kigge/klikke lidt og som er ked af at man skal
over "broen" for at komme til race)