Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 09-06-02 17:28

*LOL*

----- Original Message -----
From: "MoTul" <m0tul@hotmail.com>
Newsgroups: dk.fritid.knallert
Sent: Wednesday, November 07, 2001 7:04 PM
Subject: Puch Maxi

Fra : S.G

Dato : 09-06-02 17:35

Her i Odense lå der 2 knallerte på landevejen med 60km/t på landevej..
da jeg overhalede dem (i 1. gear hehe) så jeg i sidespejlet at den ene af
dem trak den op på baghjulet... gad så vide hvordan fanden man lærer det med
den fart og så på en knallert30
Jeg synes det er helt vildt som de kører herovre, de laver sq ike andet et
at køre på baghjul. Mange af dem skal lige vise sig når man kommer trillende
stille og roligt på sin mc..

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-06-02 19:05

> [...]
> Jeg synes det er helt vildt som de kører herovre, de laver sq ike andet et
> at køre på baghjul. Mange af dem skal lige vise sig når man kommer

jepper!
Bor også i Odense, de 45ére kører som gale, fortov, cykelsti er også vej for
dem.
Og ja når man så kommer på mc, vil de ofte køre træk, men hvem fanden gider
køre om kap med en knallert 45 ?

mvh
Thomas Jensen
XJ600s div ´96

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-06-02 20:03

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
for
> dem.
> Og ja når man så kommer på mc, vil de ofte køre træk, men hvem fanden

Ahh der er altså også nogen der kører pænt vil jeg godt lige sige!
Men han er da godtnok en skal at lave stoppie på en Ciao. Det er da
alligevel utroligt at
forgaflen ikke er gået i smadder inden bagenden løftede sig.

Jeg har gennem tiden brugt de penge jeg skulle på scooter (ja uha de er dyre
i drift når de æder krumbasse, cylinder og hele lortet).

> mvh
> Thomas Jensen
> XJ600s div ´96
Thomas - der har bestået teori til MC og Bil.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 10-06-02 13:46

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@NOSPAMget2net.dk> wrote in message
> Thomas - der har bestået teori til MC og Bil.

Tillykke!

--
Jørgen

Fra : Jon Larsen

Dato : 10-06-02 18:25

> [...]
for
> dem.
> Og ja når man så kommer på mc, vil de ofte køre træk, men hvem fanden

xxxxxxxxxxxxxxx
Her forleden var der osse en der vill følge efter mig på sin knallert. Det
kunne han nu også sagtens for, for det første gider jeg ikke køre træk med
en knallert ( jeg taber sikkert LOLZ, og for det andet var det lige i
den Odense-anske morgentrafik ( ude ved Dalum tekniske skole) Nå men jeg når
så at komme lidt foran og knallerten fik ikke for lidt.. lyskrydset skifter
til og rødt, og fjolset hiver bremsen med hvinende blokerede dæk og er ved
at kvadre en gamle dame på cykel der også holder for rødt. Det blev jeg godt
nok knotten på ham gutten på knallerten.

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-06-02 21:01

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Her forleden var der osse en der vill følge efter mig på sin knallert. Det
> kunne han nu også sagtens for, for det første gider jeg ikke køre træk med
> en knallert ( jeg taber sikkert

Jep. Sidste uge blev jeg overhalet på Gug-vej i Aalborg af en gut på en
scooter-agtig knallert 30 uden hjelm. Der var 60 km fartbegrænsning. Jeg
kørte 80. Jeg ved ikke hvad han kørte, men et løst gæt: 100 km/t.
Se, nu har jeg for længe siden lært, at der ikke er noget udfordring ved at
køre om kap i byen, det er altid den dumdristigste der vinder, og jeg vil
hellere være den bedste. Og køre om kap med en knallert, hvis fører kører
uden hjelm, det ville ikke bare være pinligt, det ville være at udnytte en
stakkels tåbe, og ultimativt måske medvirke til at bringe stor sorg i hans
familie.

Rittig

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 10-06-02 23:20

> [...]
> stakkels tåbe, og ultimativt måske medvirke til at bringe stor sorg i hans

Måske prøvede han at få en Darvin award?

Mvh
Kristoffer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-06-02 18:25

S.G wrote:

> [...]
> dem trak den op på baghjulet... gad så vide hvordan fanden man lærer det

En ekstremt dårlig vægtfordeling og en variomatic, så skal der nok ikke
meget mere end 10-15 hk til og med vario'en kræver det nok heller ikke det
voldsomste talent
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 09-06-02 18:01

Hold da helt op en scooter hjelm!

--
Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 09-06-02 19:05

"Thomas Kornerup Jacobsen" <kornemand@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> *LOL*
<<CUT en masse sjovt>>

hahahaaarrrrrrr
De er sgu da pissefulde derover hehe

hamselv herfra

Fra : Steen Schmidt

Dato : 10-06-02 18:03

[snip]

Den historie har jeg set før - måske et år eller sådan siden? Det må være en
der laver sjov med knallertgruppen, sådan at reposte gammelt stof...

Men sjov, det er den

Mvh
Steen

Fra : Thomas Kornerup Jaco~