Go og billige londonture
Fra : Jakob

Dato : 10-02-01 14:25

Er der nogen der ved om go har opgivet deres t/r til London for 650 kr - jeg
synes ikke jeg kan finde siden længere...

Jakob

Fra : N/A

Dato : 10-02-01 17:25

Fra : Jakob

Dato : 10-02-01 17:25

Jeg har prøvet der - men de har ændret siden i løbet af de sidste par dage
:(

Jakob

Fra : Erik Munck

Dato : 10-02-01 17:43

Benyt SAS, det gør jeg.

Muncken

Fra : kurt jørgensen

Dato : 10-02-01 23:32

Jeg tror ikke Go har opgivet der billige billetter.
Vi købte 2 billetter d. 16 jan. til Kbh-Stansted og retur 550.- pr snude
og flyver d. 26 februar.
Hilsen Kurt

Fra : Perino

Dato : 11-02-01 00:39

Hvis go aendrer deres pricing policy graver de samtidig deres grav og aabner
flood gates for Ryanair der allerede laver tons of cash og nu er det femte
stoerste selskab i Europa ...var der nogen der naevnte Roskilde
lufthavn/airstrip? Naeaeaeae tag' du det blot roligt; du har nok blot valgt
en dato der var fuld(ere). Nu skal vi jo ogsaa huske at go er til salg...