Underlig problem med Champ. Manager 3
Fra : Kenny

Dato : 09-06-02 16:37

Som subject siger, så har jeg et underlig problem med Championship Manager
3 - 01/02. Selve installationen af spillet gik fint, men når jeg forsøger at
starte et spil enten normalt eller via quickstart, så får jeg en
fejlmeddelelse der siger jeg ikke har nok ledig hukommelse?

Se evt. www.ownz.dk/cm3.jpg

Jeg sidder på en 1200MHz maskine med 896MB PC133 SDRAM, som fint kan køre
Quake 3 og så videre.. Det skal siges jeg ikke har nogen andre programmer
kørende, selv ikke engang Outlook eller mIRC.

Hvad kan dette skyldes, og hvad kan man gøre ved det? :/

- kiwi

Fra : Kasper

Dato : 09-06-02 18:11

On Sun, 9 Jun 2002 17:37:12 +0200, "Kenny" <kiwi@arewin.dk> wrote:

> [...]
>kørende, selv ikke engang Outlook eller mIRC.
>
>Hvad kan dette skyldes, og hvad kan man gøre ved det? :/

Det er noget med at den totale mængde af ram + swap-fil overstiger
1024mb. Prøv at kigge her:

<http://community.sigames.com/1/OpenTopic?a=tpc&s=21019056&f=66919117&m=3321921233>

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Kiwi

Dato : 10-06-02 16:34

"Kasper" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse

> Det er noget med at den totale mængde af ram + swap-fil overstiger
> 1024mb. Prøv at kigge her:

<http://community.sigames.com/1/OpenTopic?a=tpc&s=21019056&f=66919117&m=3321
921233>

Lidt nede i den tråd som du linker til er der en som siger man skal
indstille sin swap-fil pga en bug i Windows 2000.

Jeg har sat følgende:

Størrelse ved start: 300MB
Maksimal størrelse: 1342MB (optimal)

Og så virkede det?