6310i - En smsbesked der ikke kan slettes ~
Fra : Nicolai

Dato : 09-06-02 16:01

Hej!

Er der andre herinde der har oplevet at skulle slette den samme besked gang på gang?.
Den forsvinder fint, men dukker så op op mystisk vis når man igen modtager en anden besked?

--
Mvh.
Nicolai

To reply delete the capital letters...
http://www.cmdanmark.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 09-06-02 20:42

"Nicolai" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> [...]
gang på gang?.
> Den forsvinder fint, men dukker så op op mystisk vis når man igen modtager

Det er så vidt jeg har hørt en bug i firmwaren.
Hvilke(n) version(er) det omfatter ved jeg ikke, men prøv at få den
opdateret ved det nærmeste service center..

/Dennis

Fra : Nicolai

Dato : 09-06-02 21:46

Jeg har 4.07 - skulle være den nyeste?

Fra : find clausen

Dato : 10-06-02 22:28

Hvad er forskellen på i og ikke i ...

Borset fra i ?

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Brian Schelde

Dato : 10-06-02 22:47

"find clausen" <noreply@nospam.com> wrote in message
> Hvad er forskellen på i og ikke i ...
>
> Borset fra i ?
Jeg troede først det var en gåde, fandt ud af at du mente hvad forskellen på
en Nokia 6310 og 6310i er, ikke?

6310i er en triband telefon så den kan også bruges i USA hvor de bruger
GSM1900. Derudover kan den også afvikle java programmer, som betyder at man
bl.a. kan lægge nye spil i den.

Fra : find clausen

Dato : 11-06-02 07:20

On Mon, 10 Jun 2002 23:46:51 +0200, "Brian Schelde"
<br_sc@hotmail.com> wrote:

> Jeg troede først det var en gåde, fandt ud af at du mente hvad forskellen på
> en Nokia 6310 og 6310i er, ikke?

Mange tak, det skal jo ikke nødvendigvis være så kededigt, vel.
Og så er det jo sjovt når der er nogen der er kvikke !
Jeg var ikke selv kvik nok til at få TDC hjemmeside til at komme med
en sammenligning ... hø ... men hvem kan mon få den til det ?

Og så har jeg ikke kunnet finde noget om hvordan man kører GPRS og
hvad det koster m.m.m.

Er der nogen der kan forklare eller smide et dansk link ?

--

find clausen
http://www.photopress.dk/