"Clip-on urtepotte"
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 09-06-02 15:36

Jeg så for et stykke tid siden i et boligmagasin, sådan nogle
ampler/urtepotteskjulere med en mekanisme så man kunne "klikke/klipse"
dem om nedløbsrøret.
Desværre fik jeg ikke skrevet ned, hvad de hed.

Er der nogen, som kender dem og evt kan henvise til forhandler ?

Venligst
Henriette Døssing

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 09-06-02 16:32

"Porto Flower Clicker" fås i grøn, blå & terrakotta.
Et sæt bestående af 2 koster ca. 150 kr. hos DaFi brugskunst &
Gaveartikler.
48393387. www.dafi.dk
Venlig Hilsen Lonnie

"Fischer & Døssing" skriver:

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 09-06-02 16:53

Lonnie Holmberg <ladyhawk@aub.dk> skrev:

> "Porto Flower Clicker" fås i grøn, blå & terrakotta.
> Et sæt bestående af 2 koster ca. 150 kr. hos DaFi brugskunst &
> [...]

Tak for hjælpen. Den var netop dem, jeg søgte.

Venligst
Henriette Døssing