Gta 3
Fra : Lars-Bo

Dato : 09-06-02 15:17

Hvorfor vil gta 3 ikke godtage når jeg ændre opløsningen? Lige så snart jeg
forlader linien sætter den opløsningen til det den var før?
Jeg har installeret den patch fra microsoft, da jeg kører XP. Mit grafikkort
er Geforce 2 200mx 64mb
Nogle gange fryser det hele og xp starter forfra???

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Hilsen LB

Fra : voyager

Dato : 09-06-02 15:28

jeg har næsten samme problem jeg kan bare SLET ikke lave om på opløsningen
og jeg har et ASUS 7700 GTS
jeg køre WIN2K

Fra : Silver

Dato : 09-06-02 15:45

husker i at trykke return efter at have brugt piletasterne til at finde
jeres opløsning? det virker hos mig.

Mvh
Silver
voyager <sanbela@the-galaxy.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d036333$0$7016$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

Fra : voyager

Dato : 09-06-02 16:05

DOH!!! *LOL* takker men ved du så også om der er kommet nogen updates til
det.. har lidt små fejl

Fra : Renegade

Dato : 09-06-02 16:52

"voyager" <sanbela@the-galaxy.dk> wrote in message
> DOH!!! *LOL* takker men ved du så også om der er kommet nogen updates til
> det.. har lidt små fejl
> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hmm worth a shot. Mit problem er more or less bare, at den ikke rigtigt
ændrer på opløsningen ligegyldigt
hvad jeg gør. Ikke forstået sådan, at jeg ikke trykker enter, men den rokker
sig bare ikke fra 640x480.
Anyone?

Mvh
RNG

Fra : voyager

Dato : 09-06-02 17:06

har du prøvet og klikke på den med musen og der efter bruge højer og venster
med pil tasterne

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 09-06-02 18:52

Der er en fejl i GTA3 der gør, at man ikke kan rette i opløsningen når først
man har trykket 'Start Game'. Mens spillet kører kan man ikke rette i
opløsningen kortsagt. Problemet indtræffer når man har trykket 'Start Game'
og finder ud af at opløsningen ikke passer. For at rette i opløsningen må
man 'slukke' for det aktive spil, hvilket kun kan gøres på en måde - 'Quit
Game' og starte op forfra. Derudover skal, som allerede skrevet, trykke
'Return' for at bekræfte opløsningen.

Fra : Kasper

Dato : 09-06-02 18:19

On Sun, 9 Jun 2002 16:28:20 +0200, "voyager" <sanbela@the-galaxy.dk>
wrote:

>jeg har næsten samme problem jeg kan bare SLET ikke lave om på opløsningen
>og jeg har et ASUS 7700 GTS
>jeg køre WIN2K

Du kan kun ændre på opløsningen inden du hopper ind i selve spillet.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com