ISLAMS PLAN FOR NØRREBRO
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 09-06-02 14:23

Jeg fandt følgende på http://www.watchman.dk/ jeg mener det kan være
internsandt læsning da vi nu kan se åndmagter plan, Husk det er ikke
mennesker vi kæmper imod men åndsmagter.

ISLAMS PLAN FOR NØRREBRO
Af Moses Hansen

Følgende opråb med en plan om islamisk overtagelse af Nørrebro er blevet
delt ud på Nørrebro.
Det ligner, som om opråbet ved en fejltagelse er faldet i "vore" hænder.
Ingen navne nævnes her, men jeg kender sagens forløb.
Løbesedlen er sendt til en politiker i den danske regering.
Opråbet lyder således:

Meddelelse til alle muslimske indvandrere, muslimske kulturcentre, moskéer
og muslimske støtter i Danmark:

Vi er nu mange indvandrere i Danmark, og vi bliver hvert år ca. 15-20.000
flere. Det er derfor vigtigt, at vi får vores eget område i Danmark, hvor vi
muslimer kan leve, som den hellige Koran bestemmer. Det er vores menneskeret
at få vores eget område, hvor vi kan leve uden druk, narko, nøgne danske
piger, pølsebod, dårlige bodegaer og alle mulige andre danske ting.

Vi er mange muslimer på Nørrebro, og Nørrebro ligger i hovedstaden og nær
lufthavnen. Derfor skal vi gøre Nørrebro til en islamisk bydel for kun os
muslimer, hvor vi kan have vores kvinder i fred, hvor kvinder skal gå
tildækket, som den hellige Koran bestemmer, hvor der er rent og befolkningen
er ren. Vi skal have mange islamiske skoler, hvor piger og drenge kan gå
hver for sig, og hvor gymnastik og lejrskoler, billedkunst af mennesker,
biologi og andet dårligt skal forbydes. Vores drenge må ikke gå i bad med
andre, for muslimske drenge er omskåret og må ikke vise sig; for han er uden
hud og altid klar til at lave børn.

Danskerne er selv ude om voldtægt af deres piger, for de beskytter ikke
deres piger, og urene piger er ikke beskyttet af den hellige Koran. Islam er
stor og skal herske i verden, som den hellige Koran siger. Husk på Tyrkiet,
som var engang var kristen og uren, men i dag er 99% muslimsk. De kristne og
danskerne har ingen kraft eller tro. Derfor er de svage, og vi er stærke.

Muhammed Gelle sagde for nogen tid siden i pressen, at vi muslimer gerne vil
rejse hjem til vores egen kultur, hvis vi fik 100.000,- kr. hver. Men han
tager fejl. Det har taget os 1.400 år at komme til Danmark, og vi rejser
aldrig hjem, for vi må ikke svigte islams mål, Khalifa (islamisk
verdensstyre). Islam er den største og hurtigst voksende religion. Enhver,
som ikke arbejder for Khalifa, er vores fjende.

Mange danske piger gifter sig med muslimske mænd, og deres børn bliver
automatisk muslimer ifølge den hellige Koran - også selv om manden skiller
sig senere og tager sig en muslimsk kone. Men en muslimsk pige må ikke gifte
sig med en dansker, for en pige er svag og kan ikke videreføre islam. Hun
får mandens kraft ind i sig, når de bliver gift, men hun kan ikke give
kraft. Hun bliver som et dyr, hvis hun får en dansk mands kraft ind i sig.
Hun bliver uren og vanærer islam.

Når en muslimsk mand får en dreng med en dansk eller en anden uren og vantro
kvinde, bliver drengen omskåret og tilhører det muslimske broderskab, som
gælder over hele verden. Vi holder sammen, ligegyldigt hvor i verden vi
kommer fra. Priset være Allah. Den hellige Profet har givet os Koranen, og
vores tro er stærkere end alle Vestens våben. Vi har vores love og regler
fra Allah.

Men danske politikere er korrupte og bliver valgt hvert 4. år. De laver hele
tiden nye love, mens vores love og regler gælder til evig tid. Dem kan man
ikke holde valg og stemme om, for de er gyldige til al tid og derfor rene.
Danskerne lader urene politikere bestemme, men Allah ved bedst. Lovens Bog,
den hellige Koran, skal være vores Parlament. Lad os indføre vores lov på
Nørrebro og overtage så mange forretninger og lejligheder som muligt, for så
rejser danskerne. Vi skal lave vore egne skoler, tehuse, klubber og få så
mange danskere væk som muligt, for de ødelægger vores børn og kvinder.
Danske kvinder lever urent og drikker og knepper med nye mænd hver weekend,
og de skal ud af vores område.

Det er bestemt ifølge FIQH (islamisk retslærde), og skal efterleves af alle
muslimer som fathwa (retsbeslutning).
TariQah - Hellig Jihad Danmark.
22-10-01
Oversat fra arabisk af.................(ulæselig underskrift)

--
Med kærlighilsen fra Børge Højlund Jensen
www.nydheder.subnet.dk

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 09-06-02 14:26

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg ." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:advkrj$g81$1@sunsite.dk...
> Jeg fandt følgende på http://www.watchman.dk/ jeg mener det kan være
> internsandt læsning da vi nu kan se åndmagter plan, Husk det er ikke
> mennesker vi kæmper imod men åndsmagter.

PS. vi må bede imod den åndsmagt

Fra : Tommy Dahl

Dato : 09-06-02 16:37

Kunne det være et plantet brev fra højrefløjen i Danmark??

Tommy.

---

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 09-06-02 21:41

"Tommy Dahl" <tommy@tommygun.dk> skrev i en meddelelse

Jo det kunne det teoretisk, det er bare det at mange der bekender sig til
Islam råber dræb Jøder om Lørdagen og Kristne om Søndagen.
det er en dæmonisk magt der står bag ved.
Det er ikke Gud Kærlighed der står bag ved Islam.
Der findes kun en vej til Gud og det er den korsfæstede Jesus.

Fra : Tommy Dahl

Dato : 09-06-02 23:09

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg ." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:ae0efm$8h7$1@sunsite.dk...

> [...]
> det er en dæmonisk magt der står bag ved.
> Det er ikke Gud Kærlighed der står bag ved Islam.

Det har jeg heller ikke sagt.

Men ligefrem at offentliggøre et brev man ikke aner hvor kommer fra, det er
lidt farligt!

Jeg forstår heller ikke Moses Hansens iver efter at offentliggøre
brevet/løbesedlen, når der er en chance for at det overhoved ikke kommer fra
muslimske kredse, for mig virker ordlyden i brevet underlig, så forklarende,
er det nødvendigt at forklare islam så grundigt til en muslim, det virker
mere som om der er en eller en gruppe der prøver at sprede, had og
usikkerhed blandt Danskerne!

Og især ligge vægt på de "onde" ting hos muslimerne.

Tommy.

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 11-06-02 14:10

Tommy Dahl <tommy@tommygun.dk> wrote:

> [...]
> er det nødvendigt at forklare islam så grundigt til en muslim, det virker
> mere som om der er en eller en gruppe der prøver at sprede, had og

Det er der faktisk også islamistiske grupperinger der ønsker.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 10-06-02 12:08

d. 09/06/02 17:36 skrev Tommy Dahl på tommy@tommygun.dk i artiklen
3d037605$0$74274$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Kunne det være et plantet brev fra højrefløjen i Danmark??

Det kunne det meget nemt. Nørrebro er vel præget af anarki, så risikoen for,
at sådanne planer bliver til noget, er begrænset. På det religiøse område
tror jeg end ikke, det er lykkedes for den kristne menighed, der har købt de
autonomes hus i Baltersgade, at få ryddet og overtaget huset.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 11-06-02 14:10

Borge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> På det religiøse område tror jeg end ikke, det er lykkedes for den kristne
> menighed, der har købt de autonomes hus i Baltersgade, at få ryddet og
> overtaget huset.

1. Jagtvej. Ikke Baldersgade.
2. Det er op til domstolene.

Fra : vagn torup

Dato : 10-06-02 14:22

"Tommy Dahl" <tommy@tommygun.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne det være et plantet brev fra højrefløjen i Danmark??
>
> Tommy.

Der kan næppe være tvivl om at papiret er plantet.
Hvorfor gøre så meget ud af at belærer muslimer om emner der burde være
kendte og hvorfor netop på områder der vil støde de fleste danskere uanset
tro eller politik.
Hvor er alle korancitaterne henne. Rabiate mennesker har det med at slynge
om sig med citater, kapitler og vers for at bevise rigtigheden af deres
påstande.
Jeg har heller ikke indtryk af at der er særlig mange muslimer i landet der
er interesseret i et khalifa. eller at den påståede FIQH skulle have almen
gyldighed for muslimer.
Selv om der også er ekstreme tåber blandt muslimer der gerne puster til
fremmedhadet for at mele sine egne kager, så ser det nu ud til at det er et
dansk racistisk produkt.
Om Moses hoppier i med begge ben eller er ligeglad fordi det er vand på han
mølle skal jeg ikke vurdere, men han burde holde sig for god til at lade sig
misbruge.
Vagn

Fra : Ralph

Dato : 10-06-02 17:01

Tommy Dahl wrote:

> Kunne det være et plantet brev fra højrefløjen i Danmark??

Uanset om det er skrevet af en bleg eller en brun, så er brevskriveren
dybt racistisk og den slags kan man kun tage afstand fra.

Venligst
Ralph

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 11-06-02 14:10

Tommy Dahl <tommy@tommygun.dk> wrote:

> Kunne det være et plantet brev fra højrefløjen i Danmark??

Den yderste højrefløj i Danmark /er/ islam. Hvornår lærer folk det?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-06-02 20:28

Per Erik Rønne wrote:

> Den yderste højrefløj i Danmark /er/ islam. Hvornår lærer folk det?

Ud over at Hizb-Ut-Tahrir jo hævder at være et parti, så er de altså bare
ikke repræsenteret på den parlamentariske skala, da de mig bekendt ikke
stiller op til valg og kan derfor ikke medregnes.
At dette parti findes ude for skalaen betyder ikke at der ikke kan være
højreradikale elementer i DF, Z eller DNSAP. Tag f.eks. Mogens Camres
udtalelser på DFs landsmøde.
Hvis dèt ikke var højreradikalt, så er vi vist fundamentalt uenige om nogle
definitioner her...

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 12-06-02 05:43

Anders Peter Johnsen <anderspj@post.tele.dk> wrote:

> Ud over at Hizb-Ut-Tahrir jo hævder at være et parti, så er de altså bare
> ikke repræsenteret på den parlamentariske skala, da de mig bekendt ikke
> stiller op til valg og kan derfor ikke medregnes.

Nazisterne opstiller altså heller ikke.

Og det drejer sig altså ikke udlukkende om Hizb-ut-Tahrir. Men vel
snarere om alle islamister. Umiddelbart kender jeg på dansk grund to
andre grupperinger: Minhaj-ul-Quran og den allerstørste: Milli Görus.

> Mogens Camres udtalelser på DFs landsmøde.

> Hvis dèt ikke var højreradikalt, så er vi vist fundamentalt uenige om
> nogle definitioner her...

Så må du vel også opfatte Churchills udtalelser om nazismen som
højreradikale. For jeg har ganske let ved at se lighedspunkterne mellem
lige nøjagtig nazismen og islam.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-06-02 08:44

"Per Erik Rønne" <serse@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Nazisterne opstiller altså heller ikke.

Mig bekendt har de i hvert fald gjort, og betegner sig selv som en politisk
ideologi...

> Og det drejer sig altså ikke udlukkende om Hizb-ut-Tahrir. Men vel
> snarere om alle islamister. Umiddelbart kender jeg på dansk grund to
> andre grupperinger: Minhaj-ul-Quran og den allerstørste: Milli Görus.

Milli Görus er det tidligere PKK, ikke?

> Så må du vel også opfatte Churchills udtalelser om nazismen som
> højreradikale.

HVAD for noget sludder?

At sammenligne dèn lille lede Goebbles-imitator med selveste Winston
Churchill?

For jeg har ganske let ved at se lighedspunkterne mellem
> lige nøjagtig nazismen og islam.

Øh, nå?

Altså mener du at nazismen som reaktionær "ideologi" med sit had til bla.
jøder og homoseksuelle kan sammenslignes med Islam som religion?
Newsflash: Der er dybe kræfter i Kristendommen (og Jødedommen), der er
præcis lige så "nazistiske", idet de er stokreaktionære og i sagens natur
ret fascistiske.

Anders Peter Johnsen

Fra : arc@na

Dato : 12-06-02 10:04

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> wrote in

> Milli Görus er det tidligere PKK, ikke?

Det mener jeg ikke. MG er først og fremmest islamistiske
fundamentalister, PKK er en nationalistisk kurdisk bevægelse. Men
måske er jeg forkert på den?

Svjh eksisterede MG allerede før PKK tog "navneforandring".

arc@na

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 12-06-02 10:22

Anders Peter Johnsen <anderspj@post.tele.dk> wrote:

> "Per Erik Rønne" <serse@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Mig bekendt har de i hvert fald gjort, og betegner sig selv som en politisk
> ideologi...

DNSAP har ikke opstillet til noget folketingsvalg siden 2. verdenskrig.
Hitler Jugend-gruppen i Greve har en enkelt gang opstillet til
kommunevalget - hvilket stort set ikke kræver nogen stillere.

> Milli Görus er det tidligere PKK, ikke?

Nej. Milli Görüs er den største indvandrerorganisation i Danmark, med
rødder tilbage i Velfærdspartiet, der ved det sidste valg det deltog i i
Tyrkiet fik forholdsvist lige så mange stemmer som de tyske nazister fik
i begyndelsen af 30erne.

Det er et islamistisk pari. PKK er et nationalkommunistisk parti.

> HVAD for noget sludder?

> At sammenligne dèn lille lede Goebbles-imitator med selveste Winston
> Churchill?

Og hvem er det du sammenligner med Goebbels? Den tidligere
socialdemokratiske politiske ordfører?

Dét er i hvert fald absurd.

> Øh, nå?

> Altså mener du at nazismen som reaktionær "ideologi" med sit had til bla.
> jøder og homoseksuelle kan sammenslignes med Islam som religion?

Jeg mener at det forhold at såvel nazisme som islam er et
religiøst-politisk /system/ gør det urimeligt at skelne så meget mellem
dem.

Det er nemlig bundnaivt at opfatte islam som blot og bart en religion.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-06-02 12:46

Per Erik Rønne wrote:

> Og hvem er det du sammenligner med Goebbels? Den tidligere
> socialdemokratiske politiske ordfører?

Ja. At han er tidligere socialdemokrat har ikke ret meget at gøre med noget
som helst, når man ser på hans tale ved DFs landsmøde.

> Dét er i hvert fald absurd.

Det eneste der er absurd her er at du ikke vil anerkende at han har skiftet
parti.

> Jeg mener at det forhold at såvel nazisme som islam er et
> religiøst-politisk /system/ gør det urimeligt at skelne så meget
> mellem dem.

Jeg anskuer mere nazismen som et areligiøst system. Der flirtedes godt nok
med Asatro, ligesom der fandtes "kristne" nazister, men synderligt religiøse
vil jeg nu ikke kalde nazisterne. Nazismen gik netop ind som en religion og
erstattede for det meste et tidligere religiøst livssyn.

> Det er nemlig bundnaivt at opfatte islam som blot og bart en religion.

Islam har det til fælles med Jødedommen at det er en religion hvor
samfundsreglerne er integreret. Gudskelov har jøderne til en vis grad lært
at adskille disse to, ligesom kristne i løbet af de sidste par hundrede år i
højere grad er begyndt at praktisere toregimentelæren...

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 12-06-02 13:02

> Islam har det til fælles med Jødedommen at det er en religion hvor
> samfundsreglerne er integreret.

Og jeg mener at det politisk-religiøse system, som kommer islam nærmest,
er netop - nazismen.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-06-02 16:20

Per Erik Rønne wrote:

> Og jeg mener at det politisk-religiøse system, som kommer islam
> nærmest, er netop - nazismen.

Jeg kan som sagt ikke få øje på det religiøse aspekt ved nazismen.

Nogle lader ideologien - som fanatiske idealister flest - være en religion i
sig selv, men ud over at der trækkes på nogle messianske Hitleropfattelser,
så har jeg svært ved at mene at der er tale om en religion i almindelig
teologisk forstand. Jeg vil nok snarere mene at nazismen her ligner
kommunismen, idet der temmelig areligiøst lægges vægt på det jordnære (hvad
enten det er er racerent blod, klassekamp eller produktivkræfter) og der
ikke troes på en Gud over mennesket.

Heroverfor har Islam i det mindste troen på Allah.

Det mener jeg er en klar væsensforskel i forhold til de to "ugudelige"
ideologier..

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 12-06-02 16:30

> [...]

> Heroverfor har Islam i det mindste troen på Allah.

> Det mener jeg er en klar væsensforskel i forhold til de to "ugudelige"

Nazismen troede nu også på bl.a. de gamle germanske guder, og dyrkede
dem ved ceremonier i SS hovedsæde.

Fra : arc@na

Dato : 18-06-02 17:17

serse@diku.dk (Per Erik Rønne) wrote in

> Nazismen troede nu også på bl.a. de gamle germanske guder, og
> dyrkede dem ved ceremonier i SS hovedsæde.

Det er da almen viden - Thule-selskabet og hvad har vi.

arc@na

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-06-02 19:19

arc@na wrote:
> serse@diku.dk (Per Erik Rønne) wrote in

> Det er da almen viden - Thule-selskabet og hvad har vi.

Den almentyske antisemitisme havde snarere kristne rødder...

Luthersk og katolsk antisemitisme...

"Jøderne nægter at acceptere Jesus som Messias og fornægter derved (deres
egen) Gud. De er derfor at betragte som fritstillede."

Muslimerne siger det samme om os kristne, fordi vi fornægter "Talsmanden"
Muhammed.

Ret spændende...

Anders Peter Johnsen

Fra : arc@na

Dato : 19-06-02 00:03

> Den almentyske antisemitisme havde snarere kristne rødder...
> Luthersk og katolsk antisemitisme...

Ja, men nazisterne var IKKE kristne. Prøv for eksempel at læse Stefan
Zweig's "Schach-novelle" - der fortæller han lidt om, hvordan
nazierne behandlede katolikker og adelsfolk.

Nazisterne byggede på nogle totalt forskruede okkulte skoler, en af
dem sagde, at Jorden er hul, og vi bor på indersiden af kugleskallen.

> Muslimerne siger det samme om os kristne, fordi vi fornægter
> "Talsmanden" Muhammed.

Muhammed var en pædofil landevejsrøver.

> Ret spændende...

Joda.

arc@na

Fra : Tommy Dahl

Dato : 09-06-02 16:37

Oh, lige en ting til, jeg syntes det er underligt at en muslim har behov for
at forklare islam for en ,man må formode kender islam!.

Mit råd er læs brevet med megen skeptis, for som jeg skrev før, kunne brevet
nemt være plantet af højrefløjen, prøv at læs det igennem et par gange, er
der ikke noget underligt ved det??

Tommy.

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 11-06-02 14:09

Tommy Dahl <tommy@tommygun.dk> wrote:

> Mit råd er læs brevet med megen skeptis, for som jeg skrev før, kunne brevet
> nemt være plantet af højrefløjen

Bortset fra at man naturligvis skal være skeptisk, så synes jeg nu ikke
at indlægget adskiller sig markant fra hvad man kan læse på
www.khilafa.dk.

Og i øvrigt anser jeg den alleryderste højrefløj som liggende i de
islamiske miljøer, som vil stene utro kvinder til døde. Samt en bunke
andre uhyrligheder.

Fra : igor.vovchanchyn

Dato : 11-06-02 14:33

> at indlægget adskiller sig markant fra hvad man kan læse på
> www.khilafa.dk.

- ka ikke få linket til at virke... gider du evt reposte det korrekte link?
THX

Fra : arc@na

Dato : 11-06-02 14:55

"igor.vovchanchyn" <NOSPAM@NOSPAM.COM> wrote in

> - ka ikke få linket til at virke... gider du evt reposte det
> korrekte link?

Siden er taget ned efter deres sidste dødstrusler mod jøderne. Men de
er der skam stadig.

Her er en katolsk kommentar: http://www.catholic-web.dk/islam04.htm
Og her er en anden side: http://www.hizb-ut-tahrir.dk/home/

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 11-06-02 14:58

"arc@na" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote in

> http://www.hizb-ut-tahrir.dk/home/

- og deres holdning til Khilafa: Hizb-ut-Tahrir kalder muslimerne i
Pakistan til genoprettelsen af Khilafah-staten:
http://www.hizb-ut-tahrir.dk/home/wilayah/pakistan.pdf

arc@na

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 11-06-02 15:09

igor.vovchanchyn <NOSPAM@NOSPAM.COM> wrote:

> "Per Erik Rønne" <serse@diku.dk> skrev i en meddelelse

> - ka ikke få linket til at virke... gider du evt reposte det korrekte link?
> THX

Det /er/ det korrekte link. Men serveren er tilsyneladende i øjeblikket
nede.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 09-06-02 17:44

Gi´ dem hele København og Jæveleøen med,

Men jeg forstår ikke den yderlig gående højre politiske svingning der er
blandt de kristne, der for nogle få år siden hyklede de kristne med
socialisterne for at få indvandren til Danmark.

Hvad vil den næste kristne holdning blive imod muslimerne; Giv Muskimerne
en kirkegård eller giv kirkegården en Muslim??

Erik L

1 Pet 3 v21 Det vand er et billede på den dåb, som nu frelser jer;

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 09-06-02 21:45

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
Næ giv den ordet om korset for det frelser. Jeg har ikke noget imod
mennesker af anden nationalitet eller hudfarve, jeg hader bare djævlens
løgne og bedrag, den ånd der herder Islam kommer fra djævelen og er ikke af
Gud.
Jesus Kristus er herre og alle har mulighed for at Komme til Ham og blive
frelst, også muslimer hvis de vil omvende sig til Ham.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 10-06-02 06:00

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg ." <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:ae0enf$90v$1@sunsite.dk...

> "Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
>
> Næ giv den ordet om korset for det frelser.

Dit indlæg pisker mere ned stemning op blandt dansker end det bringer Ordet
og Korset til Muslimerne!

> [...]
> mennesker af anden nationalitet eller hudfarve, jeg hader bare djævlens
> løgne og bedrag, den ånd der herder Islam kommer fra djævelen og er ikke

Det er Jo Moses Hansen der taler og ikke Bibelen!

> Jesus Kristus er herre og alle har mulighed for at Komme til Ham og blive
> frelst, også muslimer hvis de vil omvende sig til Ham.

Så syndes jeg du skulle fortælle DET til Muslimerne, i stedet for at råbe op
om at de er fulde af djævelens onde ånder.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 09-06-02 18:44

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg ." <b-h-j@oncable.dk> mælte sligt:

> Jeg fandt følgende på http://www.watchman.dk/ jeg mener det kan være
>internsandt læsning da vi nu kan se åndmagter plan, Husk det er ikke
>mennesker vi kæmper imod men åndsmagter.

Jeg kunne tænke mig, at jeg talte for døve øren, men det er vel værd at gøre
opmærksom på, at et sådant manifest aldeles ikke er gældende for langt, langt
hoveddelen af herboende muslimer. Ganske som kun en brøkdel af danskere falder
for Moses Hansens dybt forkastelige holdninger, så vil også kun en lille
ekstremistisk fraktion af muslimer have sympati for denne slags galskab. Men
som sagt - hvis man allerede har besluttet sig for, at de alle sammen er onde,
så nytter ord vel intet...

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"But it comes with a free Froghurt!"

Fra : J.Vestergaard

Dato : 10-06-02 10:01

> [...]
Men
> som sagt - hvis man allerede har besluttet sig for, at de alle sammen er

Du har naturligvis ganske ret, men det viser sig jo gang på gang i
historien, at få med så hadske sind som det der kommer frem i det muslimske
opråb kan gøre megen skade!!! Derfor er det på sin plads at offentliggøre
sådanne løbesedler og bekæmpe dem der står bag. Det man så først må have
sikkerhed for er, om det nu er ægte. Når vi bare kender lidt til Osama og
hans kumpaner må man vel sige at det *kan* være ægte.

Folk bag sådanne opråb bør naturligvis sendes ud af landet!

Mvh
Jørgen

Fra : Ralph

Dato : 10-06-02 17:04

J.Vestergaard wrote:

> Folk bag sådanne opråb bør naturligvis sendes ud af landet!

Og hvis det er Johnni Hansen der står bag, hvor vil du så sende ham hen,
det kunne selvfølgelig også være Muhammed fra Nørrebro, født i
Vollsmose som står bag, hvor vil du sende HAM hen?

Venligst
Ralph

Fra : J.Vestergaard

Dato : 11-06-02 10:06

> [...]
> det kunne selvfølgelig også være Muhammed fra Nørrebro, født i
> Vollsmose som står bag, hvor vil du sende HAM hen?

Nazister, som ikke forstår vor demokratiske styreform, bør forbydes som
organiseret forening. Kan de så ikke overholde loven sendes de i fængsel -
enkelt! Samme procedure for "Muhammed fra Nørrebro, født i Vollsmose" -
enkelt, ik'?

Et tænkt eksempel:
Du får gæster. De bliver et par timer, som Benny hos Oluf Sand. "Bare li'
imorgen, ik'?" Men efter nogen timer syns "Johnni Hansen" eller "Muhammed"
at de bør have et værelse at råde permanent over, hvad ville du da sige???

I gamle dage sagde man til sig selv, når man drog udenlands: "Skik følge,
eller land fly" - egentlig et sundt og naturligt princip!

Venlig hilsen
Jørgen

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 11-06-02 14:10

J.Vestergaard <jrvester@post12.tele.dk> wrote:

> Nazister, som ikke forstår vor demokratiske styreform, bør forbydes som
> organiseret forening.

Eller måske er det meget smart at Hitler Jugend gruppen i Greve er
lovlig? Så kan de 20 teenagedrenge, og deres voksne ledere, i hvert fald
lettere holdes under opsyn?

Fra : arc@na

Dato : 11-06-02 15:06

serse@diku.dk (Per Erik Rønne) wrote in

(HuT og Nazi-Jonni)

> Eller måske er det meget smart at Hitler Jugend gruppen i Greve
> er lovlig? Så kan de 20 teenagedrenge, og deres voksne ledere, i
> hvert fald lettere holdes under opsyn?

Hvis man forbyder den slags ved lov, gør man dem en stor tjeneste -
så bliver de nemlig martyriserede. Næ, de skal overvåges tæt - de
skal knaldes, bare de går over for rødt lys - og alle deres løgne
skal udstilles, så intelligente mennesker ser hvad de er for nogen.
Det tror jeg virker meget bedre.

arc@na

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 11-06-02 14:09

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> Og hvis det er Johnni Hansen der står bag, hvor vil du så sende ham hen

Og hvad skulle en nazist som Jonni Hansen dog have med et sådant skrift
at gøre?

Hvis det er et falsum så er det ikke nazisterne der står bag.
Traditionelt har nazisterne jo altid haft et ganske udmærket forhold til
islam - de deler jo hadet mod jøderne.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 10-06-02 18:09

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gøre
> opmærksom på, at et sådant manifest aldeles ikke er gældende for langt,

Nej du har ret igen, det er kun de 13 -17 årige drenge uden forældrenes
opfordring og tilladelse der gør disse religiøse muslimske optøjer.

Socialdemokarterne har en aktiv hær i Køb.H., det gør da ikke manden i
Thyborøn til en socialdemokrat der mener at det Hæren foretager sig i Køb.H
er forkert eller til en ikke socialdemokratisk medlem!

Erik L

Hvorfor giver Burokartiet folk udslæt med røde knopper.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-06-02 11:14

Børge Højlund Jensen der bor i Viborg . wrote:
> [...]
> internsandt læsning da vi nu kan se åndmagter plan, Husk det er ikke
> mennesker vi kæmper imod men åndsmagter.

Jeg er helt sikker på at det er plantet af højrefløjen. Dermed er jeg enig
med Tommy.

Jeg citerer: "Det har taget os 1400 år at komme til Danmark"...
"WOW!", tænker man så, "det er jo tydeligvis kulminationen på Islams
udbredelse at den er kommet til Danmark?" Nå, ikke?

Det er ikke, hvad man ellers kunne tro, Hizb-ut-Tahrir, som ellers er gode
til at udsende den slags materiale i deres navn, for der er netop ingen
navne nævnt i brevet.

At Mogens Hansen så hopper i med begge ben siger kun mere om hans naive
Verdensbillede end om muslimerne.

Det er uhyggeligt at se denne kobling mellem Kristendom og invandrerpolitik,
som verserer i begge lejre, hvad enten det er hos Norman og Gadegaard eller
Krarup og Hansen...

Hvor førstnævnte er temmelig naiv, er den anden grænsende til nazistisk
dæmonisering: "De har en anden religion, der tilsiger dem at udnytte og på
langt sigt udrydde os. De mishandler også dyr (halal)."
Som taget ud af nazistsisk filmpropaganda...
Ud over enkelte Hizb-ut-Tahrir-folk, tror jeg ikke at den slags synspunkter
om streng sharia er noget ret mange muslimer egentlig ønsker. Flere af dem
er netop flygtet fra den slags...

Anders Peter Johnsen

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 10-06-02 12:34

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er helt sikker på at det er plantet af højrefløjen. Dermed er jeg enig
> med Tommy.

Eler af Moses Hansen selv, hans frembrusende imod Islam ånd er heltud på
ligefod med højrefløjen, se MHs hadefulde hjemmeside. Står der ikke noget
om, et eller andet sted, at vi skal elske dem der hader os ??

www.watchman.dk/aktuelt/Kommentarer/DK-Jihad.htm

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-06-02 16:30

Erik Engelbrecht Larsen wrote:
> [...]
> på ligefod med højrefløjen, se MHs hadefulde hjemmeside. Står der
> ikke noget om, et eller andet sted, at vi skal elske dem der hader os

"Øh, Pastor Krarup siger selv at begrebet "den næste" kun gælder for ens
egne trosfæller...Samaritaneren var åbenbart ikke samaritaner alligevel?" -
Bull-sh**!.

Mogens Hansen taler om "fredelig demonstration". Der er ikke noget fredeligt
ved ham og hans fremfærd, der netop så vidt muligt går ud på at ophidse
andre.

Han render selv rundt med et legemesstort kors med støttehjul og reklamerer
derved for at han selv er en dårlig martyr-wannabe, idet han skal forestille
at efterline Jesus, men han klynker højlydt over politiet bortviser ham,
fordi hans fremfærd skaber uro.

RIGTIGE martyrer klynker ikke. Dèt gjorde Jesus heller ikke.
Dèr kunne Mogens Hansen lære noget, men han går vist mere op i fysiske
attributter, en løbende mund og strikkede gevandter...

Anders Peter Johnsen

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 10-06-02 17:41

> "Øh, Pastor Krarup siger selv at begrebet "den næste" kun gælder for ens
> egne trosfæller...Samaritaneren var åbenbart ikke samaritaner
alligevel?" -
> Bull-sh**!.

Bull y´self Mr Poul Nyrup Citat; "Jeg er helt sikker på at det er plantet
af højrefløjen. Dermed er jeg enig med Tommy."

Du kan ikke være " Helt sikker" uden beviser, så vis os dem????

Luk 6 v27 Men til jer, som hører mig, siger jeg: Elsk jeres fjender, gør
godt mod dem, der hader jer.

> Mogens Hansen taler om "fredelig demonstration". Der er ikke noget
fredeligt
> ved ham og hans fremfærd, der netop så vidt muligt går ud på at ophidse
> andre.

Hvorfor diskutere det, jeg siger også at der eksistere ingen fredelig
demonstration mod Palæstineser, Moses Hansen viste det!

> [...]
forestille
> at efterline Jesus, men han klynker højlydt over politiet bortviser ham,

det eneste jer er uenig med dig i er at wannabe staves med et " n ", men jeg
er ordbilnd!

> RIGTIGE martyrer klynker ikke. Dèt gjorde Jesus heller ikke.
> Dèr kunne Mogens Hansen lære noget, men han går vist mere op i fysiske
> attributter, en løbende mund og strikkede gevandter...

Jeg modsiger dig (100%) ikke. Skal vi ikke fyre ham? Men kik her, det er
manden der gav MH ideen med at bære korset rundt kort tid efter Blessitt gik
rundt iDanmark, skønt MH mener det er Guds Kald

www.blessitt.com

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-06-02 20:39

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> alligevel?" -
>
> Bull y´self Mr Poul Nyrup

Kalder du mig skældsord?

Krarup har immervæk stadig svært ved at forstå helt fundamentale ting i
Kristendommen, som f.eks. ubetinget næstekærlighed. Man er ikke en kæft
bedre end en hyklerisk muslim eller jøde, hvis man (som folk i lignelsen om
samaritaneren) nægter at hjælpe folk ud fra een eller anden ide om at de har
en "forkert" religion.

Krarup er tilhænger af een eller anden "sjov" etno/religions-socialistisk
Kristendomsfortolkning, hvor at Luthersk/paulinske vægtninger af tro nærmest
forbyder ledsagende gerninger...Så er vi helt derude hvor ALLE gode
gerninger forbydes, fordi de alle skal mistænkeliggøres som hykleri...Mage
til en "kalket grav"...

>Citat; "Jeg er helt sikker på at det er plantet
> af højrefløjen. Dermed er jeg enig med Tommy."

Ja?

> Du kan ikke være " Helt sikker" uden beviser, så vis os dem????

Bla. fordi der ikke er nævnt nogen navne. Selv Hizb-ut-Tahrir underskriver
faktisk deres løbesedler trods indholdet.

> Luk 6 v27 Men til jer, som hører mig, siger jeg: Elsk jeres fjender, gør
> godt mod dem, der hader jer.

Ja, det er sådan set også lige præcis det, jeg mener MH ikke gør...

> [...]

jeg
> er ordbilnd!

> Jeg modsiger dig (100%) ikke. Skal vi ikke fyre ham?

Det kan vi ligesom ikke, vel? Vi kan bare konstatere diskrepans ved hans
løjerlige proisraelske kristendomsfortolkning og påpege den.

> [...]
gik
> rundt iDanmark, skønt MH mener det er Guds Kald

Ja, det har jeg set...

En efterligning (MH) af en efterligning (Blessit) af en efterligning
(Paulus) af Den Ægte Vare (Jesus).

Altså en tredjegenerationskopist...Næppe originalt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 11-06-02 06:36

> [...]
om
> samaritaneren) nægter at hjælpe folk ud fra een eller anden ide om at de

OK,

> [...]
> forbyder ledsagende gerninger...Så er vi helt derude hvor ALLE gode
> gerninger forbydes, fordi de alle skal mistænkeliggøres som hykleri...Mage

Hven vil du da hjælpe, Jøderne, Muslimerne eller Krarup ?

> Ja?

> Bla. fordi der ikke er nævnt nogen navne. Selv Hizb-ut-Tahrir underskriver
> faktisk deres løbesedler trods indholdet.

Mogens Hansen kunne også have undlade at skrive under!

> Ja, det er sådan set også lige præcis det, jeg mener MH ikke gør...

Det er vi enige i,

> [...]
> (Paulus) af Den Ægte Vare (Jesus).
>
> Altså en tredjegenerationskopist...Næppe originalt...

Ja, særligt når Gud ønsker at forvandle os til et billede af Jesus (Rom
8v29) førstejeggenerationskopist

Erik L

God brings changes, but He never changes Himself.

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 11-06-02 14:10

> [...]

> egne trosfæller...Samaritaneren var åbenbart ikke samaritaner alligevel?" -

Reference?

man møder på sin vej, sidstnævnte lever på den anden side af kloden.

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 11-06-02 14:10

> [...]

> om streng sharia er noget ret mange muslimer egentlig ønsker. Flere af dem

Hizb-ut-Tahrir er blot en af mange, og den mindst omtalte forening siges
også at være farligst - og størst. Den tyrkiske Milli Görus, som
dominerer totalt blandt de tyrkiske indvandrere i Europa, og som er en
udløber at det tyrkiske Velfærdsparti - forbudt i Tyrkiet.

<1fcqoyr.xf9sn52wpx39N%serse@diku.dk>