Rightereous & Quake3
Fra : Bisse

Dato : 10-02-01 13:57

Hej
er der nogle der ved hvordan jeg får Q3 til at køre på mit Rightereous og
hvad driver jeg skal bruge
mvh Bisse

Fra : Fear

Dato : 10-02-01 15:40

hvis det er et voodoo1 du taler om, smid det ud(det er laaaaaangsomt)
mit har samlet støv i flere år

Fra : Bisse

Dato : 10-02-01 16:39

det er det ikke
mvh Bisse

Fra : Martin Bangsø

Dato : 10-02-01 23:10

On Sat, 10 Feb 2001 16:39:16 +0100, Bisse wrote:

> det er det ikke

Hvad er et Rightereous kort for noget? Er det ikke et "Orchid
Righteous 3D"-kort du taler om? For så ER det et Voodoo-kort, og der
findes Q3 kompatible drivere til det på
<http://www.3dfx.com/downloads.htm>.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Bruun

Dato : 11-02-01 13:54

Hejsa,

"Martin Bangsø" <martin_b@iname.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvad er et Rightereous kort for noget? Er det ikke et "Orchid
> Righteous 3D"-kort du taler om? For så ER det et Voodoo-kort, og der

Det kan vel også være et VooDoo II som han har!? Orchid lavede da også disse
med 12 MB RAM på, eller hva?!

- Kim Bruun

Fra : Martin Bangsø

Dato : 11-02-01 14:39

On Sun, 11 Feb 2001 13:54:23 +0100, Bruun wrote:

> Det kan vel også være et VooDoo II som han har!? Orchid lavede da også disse

Det kan det meget vel - men det er samme sted man kan hente driverne.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Bruun

Dato : 11-02-01 15:58

Hejsa,

> Det kan det meget vel - men det er samme sted man kan hente driverne.

Yup =)

Fra : Bisse

Dato : 11-02-01 17:46

driverne fra 3dfx virker ikke og jeg har prøvet et per stykker til og de
virker heller ikke
mvh Bisse

Fra : Bruun

Dato : 11-02-01 18:19

Hejsa,

> driverne fra 3dfx virker ikke og jeg har prøvet et per stykker til og de
> virker heller ikke
> mvh Bisse

Hvilke af driverne har du brugt?! Er det et VoodooII kort?! Jeg mener at
Windows 98 har drivere indbygget til 3dfx-kort. De virker især fint med mit
Orchid Voodoo1.

Tjek : http://www.diamondmm.co.uk/eng/support/drv_o.htm. Driverne er vist
kun til Windows 95.

Ellers skal Windows 98 bare presses til at bruge 3dfx-driverne!

Mvh Kim Bruun