WindowsXP og 3D-briller????
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 09-06-02 11:17

Hej der-ude!

Jeg har et Asus V7700ti kort i min computer der kører på windowsXP.

Jeg har forgæves forsøgt at få 3D-brillerne til at køre men det vil ikke
lykkes.

Jeg har forsøgt at stille skærmen til den rigtige opløsning, men heller ikke
dette hjælper, det har virket ganske udmærket med min windowsME.

Når jeg ser på de menuer som driveren har indstalleret kan jeg se at der
åbenbart mangler noget. I windowsME var det sådan at der var 3 menuer til
Nvidea og 3 af Asus's egne menuer der var repræsenteret under "Skærm" i
kontrolpanelet, det var her under disse Asus-menuer man kunne foretage
ændringer og slå stereo-scopic til og fra, men nu mangler disse Asus-menuer.

Spørgsmålet er kan man i det hele taget bruge stereo-scopic funktionen
under windowsXP, eller er driveren ikke rigtigt installeret.
Jeg har prøvet at afinstallere og gen-installere flere gange, jeg har
også hentet de sidste nye drivere men intet har hjulpet.
Hvad kan jeg gøre?

mvh
Kurt

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 10-06-02 16:48

"Kurt Pedersen" <ktp.ktp@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:5WFM8.27$mM1.1293@news.get2net.dk...
> Hej der-ude!
> Jeg har et Asus V7700ti kort i min computer der kører på windowsXP.
> Jeg har forgæves forsøgt at få 3D-brillerne til at køre men det vil ikke
> lykkes.

prøv med nvidia's stereo driver, asus's virker ikke i xp

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000

3D Stereo Driver (for 3D Glasses)

Jan R.