JAAA! Så er min tur..
Fra : assassin

Dato : 09-06-02 08:06

Så fik jeg endelig købt en mc igen efter nogle års pause pga. studier.
Valget faldt (som nogen måske har gættet pga. tidligere indlæg) på en
Blackbird fra '99 med indsprøjtning. Herlig cykel :) Der ligger et par
billeder af vidunderet i dk.binaer, for dem som måtte være interesseret.

Fra : assassin

Dato : 09-06-02 08:07

Ja, flot - sorry at jeg ikke lige fatter at læse korrektur på min
overskrift - nok fordi jeg er i ekstase :)

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-06-02 08:27

"assassin" <martin_dk97@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Blackbird fra '99 med indsprøjtning. Herlig cykel :) Der ligger et par
> billeder af vidunderet i dk.binaer, for dem som måtte være interesseret.

Den er fandme fed. Hvad har du givet for den?

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Razer

Dato : 09-06-02 09:02

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "assassin" <martin_dk97@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Den er fandme fed. Hvad har du givet for den?
>
> Mvh Thomas
> SV650S

Svineflot..

Tillykke

Thomas ZX-10 ( som ikke kan følge med )

Fra : assassin

Dato : 09-06-02 09:15

Ja, jeg synes også den er velholdt. Ham jeg købte den af var heller ikke
meget for at sælge, men hans kammerat havde styrtet lige foran ham, så nu
ville han ha noget "langsommere" ( en HD). Den har gået 32kkm, incl spyball,
Givi taskesæt, fuld service mv. 161500,- Ok pris synes jeg. Pris ved
forhandler med samme specs og uden tasker/alarm ligger omkring 170kkr

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 09-06-02 09:22

Tillykke med den nye cykel !!!

Den er da FOR FED ...

Overvejer selv (meget kraftigt !!) snart at skifte til en cykel magen til
din, så det kan være, at vi ses derude.

M.v.h.

Søren

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-06-02 11:15

Tillykke med den, fed cykel !!

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96 (kan sgutte helt følge med der )

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-06-02 16:59

Tillykke med den. Det er er fed MC..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-06-02 22:03

"assassin" <martin_dk97@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Blackbird fra '99 med indsprøjtning. Herlig cykel :) Der ligger et par
> billeder af vidunderet i dk.binaer, for dem som måtte være interesseret.

Mmmmmmmmmmmmm lækker cykel! Tillykke - og pas på derude.

Hilsner,

Tony
Divvy 01

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 10-06-02 16:41

> [...]
> Blackbird fra '99 med indsprøjtning. Herlig cykel :) Der ligger et par
> billeder af vidunderet i dk.binaer, for dem som måtte være interesseret.

*piv* *suk* og jammerlyde

Hvor er den fed... Sådan en vil jeg også have... Pengene rækker dog ikke til
det endnu... :(

Men tillykke med den - må jeg holde ved siden af den en dag?? :)

--
-Lasse-
Der også kører en sort Honda.... :)