Problemer med lydindspilning
Fra : Annnemarie Elvoe

Dato : 10-02-01 13:07

Når jeg sætter min Apple-mikrofon i lydindgangen på min PowerMac 6500 og
forsøger at optage lyd i programmet "lydindspilning" sker der ikke
noget.Jeg har prøvet at indspille lyd på min gamle mac, LC II, og det
fungerede. Uanset hvilken lydindgang (Extern mikrofon eller lyd ind) jeg
vælger på 6500 sker der intet. Mikrofonen virker.

Hvad kan jeg gøre?

Med venlig hilsen
Annemarie Elvø

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 10-02-01 13:30

Annnemarie Elvoe <elvoe@myrealbox.com> wrote:

> [...]
> fungerede. Uanset hvilken lydindgang (Extern mikrofon eller lyd ind) jeg
> vælger på 6500 sker der intet. Mikrofonen virker.

Du kan ikke bruge en almindlig mikrofon eller en gammel en fra din LC II
på din 6500, der skal du bruge en plain talk mikrofon eller en plaintalk
adaptor sammen med din 6500
--
Jesper Oersted
"Tak til - beklager, navnet forsvandt i da Outlook Express

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-02-01 13:33

In article <3A852EF0.367F2E93@myrealbox.com>, Annnemarie Elvoe
<elvoe@myrealbox.com> wrote:

> Hvad kan jeg gøre?

Skaffe en PlainTalk mikrofon.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-02-01 23:24

Martin Edlich <newsspam@mail.edlich.dk> wrote:

> Skaffe en PlainTalk mikrofon.

evt fra mig - jeg har en liggende, endda i original embalage.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!