Spise tider ??
Fra : Master Yoda

Dato : 08-06-02 16:40

Hej Gruppe .

Jeg har nu læst en del om hvordan man skal spise lidt men mange gange om
dagen .
men når nu jeg arbejder om natten ( fra kl 22.00 til 07.00 ) hvordan skal
jeg så ligge mine måltider er der nogle forslag ???
skal lige sige at jeg arbejder 4 nætter om ugen resten af ugen skal jeg
spise til normale tider med familien det er lidt svært at skulle lave om på
spise tiderne og vide hvornår de skal ligge .

Håber i kan hjælpe eller er det umuligt at spise "Rigtigt" med disse arbejds
tider .

Hilsen

Kent .

Fra : Mari

Dato : 08-06-02 20:51

"Master Yoda" <Kent_svenningsen@msn.com> skrev i en meddelelse news:3d022530$0$74233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>når nu jeg arbejder om natten ( fra kl 22.00 til 07.00 ) hvordan skal
> jeg så ligge mine måltider er der nogle forslag ???

Med tre timers mellemrum - og det første, tredie og femte måltid er solidt,
mens det andet, fjerde og sjette måltid er "mellemmåltider"

Mh

Fra : Brian Bang Kjerholt ~

Dato : 25-06-02 21:51

Hej Kent

Jeg arbejder selv om natten, og vil forslå at du spiser morgenmad når du
står op, og aftensmad sammen med familien(så du ikke er helt udenfor) og så
tager du din frokost med på arbejde og spiser den ca. 00-01.
Mellemmåltiderne kan du jo ligge imellem de faste måltider. i weekenden
spiser du bare som hvis du havde dagarbejde. Torsdag bliver lidt tricky, men
der plejer jeg at spiser lidt mindre, det er op til dig. Du kunne jo undlade
frokosten og spise et ekstra mellemmåltid. Når så din weekend slutter,
spiser du bare normalt som var den en weekend og evt. gemmer frokosten til
arbejdet om natten eller tager noget frugt med.

Håber du kan bruge det til noget, jeg har selv tabt mig en del med de
spisetider,

Mvh.

Katrine

Hilsen