syn
Fra : Allan Nielsen

Dato : 08-06-02 14:38

Jeg skal til syn på fredag og er blevet i tvivl om den tilladte afstand
mellem bagaksel og bagskærm?
derudover skal jeg have sat en refleks bagpå skal den have en bestemt- eller
en mindste størrelse?
MVH
Allan Nielsen
Suzuki RF 600R ´97

Fra : Dan Eckberg

Dato : 08-06-02 17:50

> Jeg skal til syn på fredag og er blevet i tvivl om den tilladte afstand
> mellem bagaksel og bagskærm?

Synes at have læst et sted at der skal være max 15cm fra navet op til
underkanten af bagskærmen målt med belastning på cyklen (jeg kan desværre
ikke huske hvor jeg læste det :o/ )... Og så er der alt det der med om den
er EU godkendt osv osv. undersøg det hellere ekstra grundigt

Der er helt sikkert en her fra NG'en der ved noget om det (?)

> derudover skal jeg have sat en refleks bagpå skal den have en bestemt-
eller
> en mindste størrelse?

Kan desværre ikke huske den korrekte størrelse på dem, men man skal i hvert
fald huske at den IKKE må være trekantet ! ...man skulle jo nødig tro at
cyklen er en traktor eller lignende...

Fra : Allan Nielsen

Dato : 09-06-02 21:49

"Allan Nielsen" <abn@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> [...]
> mellem bagaksel og bagskærm?
> derudover skal jeg have sat en refleks bagpå skal den have en bestemt-
Hvis der er en der kender et link til et sted, hvor man kan se kravene, der
skal være opfyldt ved et syn, ville det være guld værd.
Allan
RF600

Fra : Allan Bojesen

Dato : 09-06-02 22:08

"Allan Nielsen" <abn@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> skal være opfyldt ved et syn, ville det være guld værd.

Med følgende links tror du er dækket ind. God læsning )

Vejledning for statens bilinspektion:
http://www.fstyr.dk/Fagomraader/krav/SBI.html

Detailforskrifter for køretøjers indretning:
http://www.retsinfo.dk/_GETDOC_/ACCN/B20011189505REGL

Allan Bojesen

Fra : Allan Nielsen

Dato : 10-06-02 10:19

> [...]
>
> Vejledning for statens bilinspektion:
> http://www.fstyr.dk/Fagomraader/krav/SBI.html
>
> Detailforskrifter for køretøjers indretning:

tak skal du have!
mvh
Allan
RF600