PC CD viser kun de første 8 tegn +.xxx (do~
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 08-06-02 13:34

Hej

Jeg har problemer med at bruge en CD med div. html filer.

i browseren IE 5 vises kun de første 8 cifre.xxx
det samme i Finder.

Hvorfor?

Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke?

hilsen
Flemming

Fra : Villy Erichsen

Dato : 08-06-02 13:55

Flemming Elimar Jensen wrote:

> Hej
>
> Jeg har problemer med at bruge en CD med div. html filer.
>
> i browseren IE 5 vises kun de første 8 cifre.xxx
> det samme i Finder.
>
> Hvorfor?

CD´en er brændt som Hybrid ISO 9660 uden at Joliet er slået til.

> Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke?

1. få brændt en ny CD med Joliet slået til.
2. smid det hele over på en harddisk og "rename"

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-06-02 14:03

In article <3D01F9A0.F3E0DF37@web-com.dk>,
Flemming Elimar Jensen <flemming-elimar@web-com.dk> wrote:

> [...]
> det samme i Finder.
>
> Hvorfor?
>
> Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke?

Hvis den virker fint på en PC'er, men ikke på Mac'en, så er CD'en brændt
som ISO9660 med Joliet. Du skal installere Joilet Volume Access på
Mac'en og så er problemet løst:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=8017&db=mac

--
Mvh.