Andet multimedie
ACDSee plugin
Fra : Christopher Tracy

Dato : 08-06-02 13:45

Hej

Jeg skal et bruge et plug-in, til mit digital kamera (Sony DSC-F1), til
ACDSee 4.0, så jeg kan bruge ACDSee til at downloade billeder fra kameraet,
jeg har kigget på denne URL ;
http://www.acdsystems.com/English/Products/Plugins/index.htm men ved ikke
rigtigt hvad det er jeg skal bruge, så jeg håber der er en der kan hjælpe.

Grunden til at jeg vil bruge ACDSee (eller hvis der er én der kan anbefale
et ander SW) er at jeg synes det program der er med kameraet, ikke er helt
optimalt.

Skal måske lige sige at jeg kører Win2K.

Tak på forhånd
/C.T.

Fra : ha

Dato : 09-06-02 09:13

> Grunden til at jeg vil bruge ACDSee (eller hvis der er én der kan anbefale
> et ander SW) er at jeg synes det program der er med kameraet, ikke er helt
> optimalt.

Invester nogle få hundrede kr. i en USB kortlæser, så slipper du for
at anvende alle andet end f.eks. stifinder når du skal overføre
billederne fra kortet til puteren. Du slipper iøvrigt osse for,
at kameraet bruger strøm så længe overførslen varer.

Jeg bruger selv en PQI Travel Flash som kostede en femhundredelap,
men så kan den osse bruges til 3 forskellige korttyper og har en
indbygget hukommelse på 16 MB, som er god at have hvis du f.eks.
skal flytte enkelte filer fra en puter til en anden.

mvh
ha

Fra : ha

Dato : 09-06-02 09:23

> [...]
> indbygget hukommelse på 16 MB, som er god at have hvis du f.eks.
> skal flytte enkelte filer fra en puter til en anden.

Hovsa, jeg glemte lige linket
http://makeashorterlink.com/?O4BC22501

mvh
ha

Fra : Christopher Tracy

Dato : 09-06-02 11:24

Hej

> [...]
> billederne fra kortet til puteren. Du slipper iøvrigt osse for,
> at kameraet bruger strøm så længe overførslen varer.

Ja det er meget godt, men i det "gamle" digi-cam, er der ikke et udtageligt
kort, så den mulighed kan jeg ikke bruge, desværre.

/C.T.