Tomos reservele...
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 08-06-02 12:30

Min fætter har en Tomos Quadro 33, den _helt_ gamle model fra omkring sidst
i 60´erne / først i 70´erne! Han vil gerne have et nyt cylder + stempel, men
originale dele koster _mange_ knaster (hvis man endelig finder dem!) Thansen
er vi ikke sikre på at de passer, da de ikke angiver nogen årgang. Vi har
hørt fra den tidligere ejer at man kan smide Puch Maxi dele på den!
Cylinder, topstykke og stempel skulle passe, og studsen fra en Maxi skal nok
også bruges så.
Har i hørt noget om dette før, eller kender til andre reservedele som passer
derpå, så skriv endelig!

På forhånd mange tak!

Brian Axelgaard + fætter :)

Fra : Kim Rode

Dato : 13-06-02 20:38

Puch og Tomos passer mange dele sammen cyl. + stempel og kab.
jeg går ud fra det er luft kølet cyl.+ top. der seeder på Tomosen
men maxi det har jeg mine tvivl om. men Puch 3 ger. passer det.
hilsen kim

kimr@esenet.dk

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d01eab0$0$683$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...