Snak, sex og TV-reklamer :-)
Fra : Knold

Dato : 10-02-01 11:52

Hej alle

Vidste I, at der siden den 27. januar dette herrens år og til skrivende
stund, den 10. februar kl. 10.57, er blevet postet 828 indlæg her i
dk.snak.seksualitet?????
Næsten 750 af disse alene i denne måneds første 9 dage????
Det giver en gennemsnitlig dagshøst på ca. 75 lange eller korte
indlæg.
Disse indlæg er skrevet af 36 forskellige skribenter
De 6 har skrevet mellem 1 og 5 indlæg.
Mens de næste 10 ligger på mellem 5 og 15 indlæg.
Elite-divisionens 20 hardcoreskribenter på mellem 15 og 45 indlæg.

Eller sagt på en anden måde: over 75 nye indlæg pr. døgn skrevet
af primært 20 personer

Jeg hører absolut til den mindst produktive gruppe, ja jeg kan ikke
engang nå at læse det hele..men jeg har nået andre ting. Set TV f.eks.
Blandt andet Opasias reklamekampagne med manden, der køler
genitialerne ned i køleskabets isbox, så konen ikke kan få sex,
men han kan komme ind til computer og internet.
Er det årsagen til den megen aktivitet i DSS????? *GGGGG*
Hvis ja: Hvordan køler kvinder sig så ned? Kolde brusebade?
For kønsfordelingen er meget jævn *G*.
Et andet spørgsmål, der også spøger i mit hoved er:
Hvornår gør I det, I *snakker* om ? *S*
Eller er den stigende skingre tone i gruppen i den sidste tid
udtryk for forsømmelser på dette område????????

Venlig Hilsen
Knold

"Der er dem, der snakker om det, og der er dem, der får det"

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-02-01 12:18

"Knold" <h.olsen@12mail.dk> wrote in message
> [...]
> Elite-divisionens 20 hardcoreskribenter på mellem 15 og 45 indlæg.
>
> Eller sagt på en anden måde: over 75 nye indlæg pr. døgn skrevet

hehee*S*

> [...]
> genitialerne ned i køleskabets isbox, så konen ikke kan få sex,
> men han kan komme ind til computer og internet.

det er meget muligt du er den mindst produktive men du har ra taget dig
tid til at lave statistik over indlæggene*G*

> Er det årsagen til den megen aktivitet i DSS????? *GGGGG*
> Hvis ja: Hvordan køler kvinder sig så ned? Kolde brusebade?
> For kønsfordelingen er meget jævn *G*.

er det ikke skønt?

> Et andet spørgsmål, der også spøger i mit hoved er:
> Hvornår gør I det, I *snakker* om ? *S*

uha... om morgenen når sønnen er afleveret i skole.. om aftenen når han
er puttet og ikke mindst om natten*GF*

> Eller er den stigende skingre tone i gruppen i den sidste tid
> udtryk for forsømmelser på dette område????????

absolut ikke*G*
nu kan jeg kun snakke for mig selv men min aktivitet i gruppen skyldes
alene to ting.....
en ubehagelig underlivsbetændelse med efterfølgende svamp pga
antibiotikaen.... og at jeg pr 1 februar har været arbejdsløs......
det har efterladt mig med en masse energi jeg har brændt af her i gruppe
n*G*

> "Der er dem, der snakker om det, og der er dem, der får det"

og der er dem, der snakker om det de får
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Knold

Dato : 11-02-01 12:12

"Sabina Hertzum" skrev i en meddelelse

Hej Sabina

> hehee*S*

Ja sjovt ikke og hvis du opper dig lidt kan du gå fra en sikker 2. plads
til en første plads i elite rækken

> det er meget muligt du er den mindst produktive men du har ra taget dig
> tid til at lave statistik over indlæggene*G*

Jo men det skyldes fem ledige minutter og så det faktum, at jeg ikke
længere kunne følge med i alle trådenes tråde, samt en vis irritation
over deres tiltagende karrater af skænderi for skænderiet skyld.

> er det ikke skønt?

Jo og på 20 er det endda 11 - 9 til damerne *S*

> uha... om morgenen når sønnen er afleveret i skole.. om aftenen når han
> er puttet og ikke mindst om natten*GF*

Hvornår sover I så? *S*

> [...]
> antibiotikaen.... og at jeg pr 1 februar har været arbejdsløs......
> det har efterladt mig med en masse energi jeg har brændt af her i gruppe

Brændvidere.

> og der er dem, der snakker om det de får

Godt svaret )

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-02-01 21:02

> Hej Sabina

hej knold

> Ja sjovt ikke og hvis du opper dig lidt kan du gå fra en sikker 2.
plads
> til en første plads i elite rækken

hvorfor skulle jeg det?? jeg synes ikke selv jeg bruger alt for meget
tid her.... meeen

> Jo men det skyldes fem ledige minutter og så det faktum, at jeg ikke
> længere kunne følge med i alle trådenes tråde, samt en vis irritation
> over deres tiltagende karrater af skænderi for skænderiet skyld.

tjaa.. du kunne jo gøre som jeg.... bare markere tråden som læst og så
glemme den*G*

> Jo og på 20 er det endda 11 - 9 til damerne *S*

dejlig udvikling synes jeg.....

> Hvornår sover I så? *S*

indimellem*GF*

> Brændvidere.

jeg prøver jeg prøver*GG*

> Godt svaret )

hehee)

Fra : Knold

Dato : 12-02-01 20:52

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sabina

> plads

> hvorfor skulle jeg det?? jeg synes ikke selv jeg bruger alt for meget
> tid her.... meeen

Du har fuldstændig ret i dit "hvorfor" og dit "meeen" frygter
jeg ikke.

> tjaa.. du kunne jo gøre som jeg.... bare markere tråden som læst og så
> glemme den*G*

Det var jo det jeg gjorde *G* og så opdagede jeg hvad den funktion
også kunne bruges til.

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Tomas O.

Dato : 10-02-01 12:40

"Knold" <h.olsen@12mail.dk> skrev i en meddelelse news:v39h6.38288$zw.651978@twister.sunsite.dk...

Hej Knold

Jeg er single og indtil fornyligt har jeg været arbejdsløs i 7
mdr. Derfor har jeg skrevet så mange indlæg *G*

Singlefyre får for lidt.

Jeg har dog være næsten ubehagelig flittig, før jeg blev gift og
i perioder siden min skilsmisse for 3 år siden. Så det er ikke
fordi jeg slet ikke får noget *G*

Det sker bare for sjældent, også fordi jeg ikke gider engangssex.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Knold

Dato : 11-02-01 12:12

"Tomas O." skrev i en meddelelse

Hej Tomas

> Jeg er single og indtil fornyligt har jeg været arbejdsløs i 7
> mdr. Derfor har jeg skrevet så mange indlæg *G*

> Singlefyre får for lidt.

Ja det er jo det. " Den har skal mere gives - den der intet har
skal intet have" frit efter en gammel bog.
Og i hvert fald min erfaring fra tilværelse både som single og med
fast partenr. Er der en der hjemme er man(d) meget mere værd
på "kødmarkedet"

>Så det er ikke
> fordi jeg slet ikke får noget *G*
> Det sker bare for sjældent, også fordi jeg ikke gider engangssex.

Det har også altid være mit motto, at en gang er ingen gang, to gange
er for lidt, efter tre kan vi se om _det_ er til noget.
Og så har jeg ( i mit tidligere liv) altid gjort "ofrene" opmærksom på at
de ikke slap med engang *S*
Så kaster det jo automatisk mere af sig.

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Fru Henning

Dato : 10-02-01 14:43

"Knold" <h.olsen@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle

Hej Knold*S*
Så tror da pokker det kniber med at nå at læse det hele .
Jeg er stadig sygemeldt , så hvis jeg gik på arbejde måtte ,
jeg priotere *G*

"Snip"hele regnestykket .
> [...]
> Er det årsagen til den megen aktivitet i DSS????? *GGGGG*
> Hvis ja: Hvordan køler kvinder sig så ned? Kolde brusebade?

Nej kulde virker ikke , mod sex så skal man jo
varmes bagefter *GF*

> [...]
> Eller er den stigende skingre tone i gruppen i den sidste tid
> udtryk for forsømmelser på dette område????????

Forsømmelser , nej skriveriet er da en del af forspillet*S*
Dog kunne jeg godt undvære den lidt skingre tone

> "Der er dem, der snakker om det, og der er dem, der får det"

Så er der den der bliver kåde af at snakke du hved

MVH
Fru Henning.

Fra : Knold

Dato : 11-02-01 12:12

"Fru Henning" skrev i en meddelelse

Hej Hanne ( fru Henning)

> Jeg er stadig sygemeldt , så hvis jeg gik på arbejde måtte ,
> jeg priotere *G*

God bedring *S*

> Nej kulde virker ikke , mod sex så skal man jo
> varmes bagefter *GF*

Jamen du har jo så inderligt ret *GF*

> Forsømmelser , nej skriveriet er da en del af forspillet*S*

Det kan det så absolut være *GF* En meget, meget inspirerende
del endda, og læsningen lige så *S*

> Dog kunne jeg godt undvære den lidt skingre tone

Ditto her. Endda så træt af den, at jeg synes det var mere
givende at lave statestik. Jeg frygter nemlig *tinitus*.

> Så er der den der bliver kåde af at snakke du hved

Og skrive , yes I do

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 11-02-01 18:38

"Fru Henning" skrev

Hej Hanne

> Nej kulde virker ikke , mod sex så skal man jo varmes bagefter
> *GF*

Smut lige ud i køleskabet, tag en isklump. Hvis du har den længe
nok på klitoris er jeg overbevist om at den bliver følelsesløs.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Fru Henning

Dato : 12-02-01 00:59

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Fru Henning" skrev
>
> Hej Hanne

Hej Peder Din frække knækt *SF*

> Smut lige ud i køleskabet, tag en isklump. Hvis du har den længe
> nok på klitoris er jeg overbevist om at den bliver følelsesløs.

Det tror jeg gerne, så den ide kunne du jo også selv bruge hvis
du igen bliver , overrumplet af ufrivillig ståpik . Ud af bussen og køb
en is , og så kold afkøling. (lad mig høre om det virker )

Med venlig hilsen
Hanne .

Fra : Knold

Dato : 12-02-01 20:52

"Fru Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hanne og Peder

> Det tror jeg gerne, så den ide kunne du jo også selv bruge hvis
> du igen bliver , overrumplet af ufrivillig ståpik . Ud af bussen og køb
> en is , og så kold afkøling. (lad mig høre om det virker )

Det virker i hvert fald stik modsat, hvis isterningerne eller ispinden
bliver anbragt i en mundhule *GF*

Is kan være meget, meget stimulerende skulle jeg hilse og sige.

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Fru Henning

Dato : 15-02-01 16:18

"Knold" <henrik.olsen@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Fru Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Hanne og Peder
Hej Knold

> Det virker i hvert fald stik modsat, hvis isterningerne eller ispinden
> bliver anbragt i en mundhule *GF*
>
> Is kan være meget, meget stimulerende skulle jeg hilse og sige.
Ja det tror jeg på hvis jeg har kolde hænder bliver de inviteret til at
blive
varmet syd for navlen hos Henning *GF*

Venlig Hilsen
Fru Henning

Fra : Henning

Dato : 12-02-01 22:35

> [...]
>
> Smut lige ud i køleskabet, tag en isklump. Hvis du har den længe
> nok på klitoris er jeg overbevist om at den bliver følelsesløs.

Nej for hivlen!
Hun skal hole 10 styks i sine hænder til de er halvt
smeltede og så varme hænderne ved at kæle for min
pik, jeg elllllllssssssskkkkkkkeeeeeeeerrrrrr et par
kølige kvindehænders kærtegn i den region, det ka
virkelig få Fido til at blive kåd og legesyg *GGGGG*

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 14-02-01 16:23

"Henning" skrev

Hej Henning

> Hun skal hole 10 styks i sine hænder til de er halvt smeltede
> og så varme hænderne ved at kæle for min pik,

Tillad mig at gætte: Hanne får aldrig handsker i julegave?

Interresant vinkel/ løsning du har på kolde fingre, man kan jo
nemt videreudvikle ideen.

Tanken om søndagsture i skoven, når det er koldt, vil aldrig
blive den samme igen. *smil*

> det ka virkelig få Fido til at blive kåd og legesyg *GGGGG*

Mon ikke Britta kan skaffe en snor til Fido, til når i skal i
skoven (hunde må jo sjældent løbe frit rundt)?

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Kirstine

Dato : 10-02-01 15:28

In article <v39h6.38288$zw.651978@twister.sunsite.dk>, h.olsen@12mail.dk
says...

>SNIP oplysende regnestykke

Det var da en morsom statestik...

> [...]
> genitialerne ned i køleskabets isbox, så konen ikke kan få sex,
> men han kan komme ind til computer og internet.

Den griner vi også af herhjemme for tiden. Internet er noget værre noget
*GG*

> Er det årsagen til den megen aktivitet i DSS????? *GGGGG*

Næppe

> Hvis ja: Hvordan køler kvinder sig så ned? Kolde brusebade?
> For kønsfordelingen er meget jævn *G*.

Det er jo noget af det spændende ved denne gruppe - at vi er en jævn
blanding af mænd, kvinder, unge, knapt så unge

> Et andet spørgsmål, der også spøger i mit hoved er:
> Hvornår gør I det, I *snakker* om ? *S*

Når vablerne på de to tastefingrer skriger efter en pause

> "Der er dem, der snakker om det, og der er dem, der får det"

....og så er der dem, der kan håndtere begge dele samtidigt *S*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Knold

Dato : 11-02-01 12:12

"Kirstine" skrev i en meddelelse

Hej Kirstine

> Det var da en morsom statestik..

Ja og morsom at lave, og så et tillykke med din pladsering som en
flot nr. 4 i den individuelle konkurense

Ja da, og især hvis det får den slags følger - det er jo stik i mod
"sortesnakkernes" tordentale *GGG*

> Det er jo noget af det spændende ved denne gruppe - at vi er en jævn
> blanding af mænd, kvinder, unge, knapt så unge
Nemlig og top 10 står 5 -5 så det kan vel ikke være bedre *S*
Og så vidt jeg ved, hm...så er aldersspredningen der fra først i
tyverne til sidst i halvtresserne.......så det......

> Når vablerne på de to tastefingrer skriger efter en pause

Så vil jeg fraråde brugen af arbejdshandsker *GG*

> ...og så er der dem, der kan håndtere begge dele samtidigt *S*

Godt gået

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 10-02-01 20:28

"Knold" <h.olsen@12mail.dk> writes:

> men jeg har nået andre ting. Set TV f.eks. Blandt andet Opasias
> reklamekampagne med manden, der køler genitialerne ned i køleskabets
> isbox [...]

Jeg har til gengæld ikke noget TV. TV keder mig - så vil jeg hellere
bruge tiden på USENET (eller aviser eller bøget eller 117 andre
ting). Derfor har jeg måske lidt mere tid til DSS end du har.

/Lars
--
Look out honey 'cause it's news and technology
ain't got time to make no apology -- Iggy Pop

Fra : Knold

Dato : 11-02-01 14:11

"Lars P. Fischer"
skrev i en meddelelse news:86hf22gwx9.fsf@stort.suk.dk...

Hej Lars

> Jeg har til gengæld ikke noget TV. TV keder mig - så vil jeg hellere
> bruge tiden på USENET (eller aviser eller bøget eller 117 andre
> ting). Derfor har jeg måske lidt mere tid til DSS end du har.

Jeg har rigeligt med tid til DSS. Det eneste jeg ville med mit indlæg
var i virkeligheden at komme væk fra al den skingre OT i diverse
indlæg.
Skænderier siger mig intet sexuelt.
Fornærmelser siger mig intet sexuelt.
Nedladenhed over for andre siger mig intet sexuelt.

Det eneste man IMO kan sige om den slags og sex er, at det
slukker lysten, æder energien, kort sagt: tænder af, og det ville
sgu være for deprimt at starte en tråd om.

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 11-02-01 17:04

"Knold" <h.olsen@12mail.dk> writes:

> Jeg har rigeligt med tid til DSS. Det eneste jeg ville med mit indlæg
> var i virkeligheden at komme væk fra al den skingre OT i diverse
> indlæg.

Jo, det kan jeg da godt forstå. På den anden side skal der være plads
til meningsudvekslinger, osse når de bliver lidt højtrøstede. DSS er
et debatforum, og der skal være plads til at vi er uenige om vigtige
og alvorlige ting. Det skal ikke være chat det hele.

Men det er ærgeligt, når diskussionerne bliver til agression for
agressionens egen skyld.

/Lars

Fra : Knold

Dato : 12-02-01 20:52

"Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk> skrev i en meddelelse

Hej Lars

> [...]
> et debatforum, og der skal være plads til at vi er uenige om vigtige
> og alvorlige ting. Det skal ikke være chat det hele.

Forskelligheder, uenigheder, divergenser er som regel kreative.
Enhed, enighed, ensrettethed er som regel degenererende.

Men meninger skal brydes mod meninger og intet andet.

> Men det er ærgeligt, når diskussionerne bliver til agression for
> agressionens egen skyld.

Kan ikke siges mere præcist.

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Hanne L

Dato : 11-02-01 00:25

Knold skrev i en meddelelse news:v39h6.38288$zw.651978@twister.sunsite.dk...

Hej min egen

SNIP [en hel masse statistik]

> [...]
> Er det årsagen til den megen aktivitet i DSS????? *GGGGG*
> Hvis ja: Hvordan køler kvinder sig så ned? Kolde brusebade?

Det har ikke været nødvendigt for mig at køle mig ned for at
komme ind til min computer, da min kæreste jo har været så
travlt optaget med at lave statistik på dss, at han ikke har
haft tanke for andet *GGGGGG* (sorry min egen, kunne
ikke lade være *S*)

Kærlige hilsner og knus
Din Hanne

Fra : Knold

Dato : 11-02-01 14:11

"Hanne L" skrev i en meddelelse

Selv Hej min Quinde

> Hej min egen
>
> SNIP [en hel masse statistik]

SNIP (resten *s*)

> [...]
> travlt optaget med at lave statistik på dss, at han ikke har
> haft tanke for andet *GGGGGG* (sorry min egen, kunne

ROFLOL nej det kan jeg se *S*
Og det er sgu også min egen skyld du hænger i den computer og
alle de tråde *GGGG* men, men det er sgu svært at henstille til
gruppen om, at bevare kammer tonen, så vi to kan få noget nyt at
snakke om og skrive om ik'? *SF*

Kærlige hilsner og knus tilbage
Din mand
Knold

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 11-02-01 06:36

On Sat, 10 Feb 2001 10:52:11 GMT, "Knold" <h.olsen@12mail.dk> wrote:
HI Henrik :)

> [...]
>dk.snak.seksualitet?????
>Næsten 750 af disse alene i denne måneds første 9 dage????
Øhh nej..... eller jo hvis du siger det så regner jeg med det passer
:) men ellers ville jeg gå tilbage i min agen marker i tids
intervalets og se hvad det var blev til :)
> [...]
>Mens de næste 10 ligger på mellem 5 og 15 indlæg.
>Elite-divisionens 20 hardcoreskribenter på mellem 15 og 45 indlæg.
Gider du ikke poste den ... det ku sgu da være helt skægt at se

>Eller sagt på en anden måde: over 75 nye indlæg pr. døgn skrevet
>af primært 20 personer
lyder rigemeligt

>genitialerne ned i køleskabets isbox, så konen ikke kan få sex,
>men han kan komme ind til computer og internet.
>Er det årsagen til den megen aktivitet i DSS????? *GGGGG*
tjaaa sikert en af dem :) men der er jo de enlige de viljeløse ( ja nu
skirver han ikke så tit mere de uheldige de impotente DEM DER SKAL
MED TOGET TIL JYLLAND de forladte dem der skal ha en pause i mellem
sex etc.
>Hvis ja: Hvordan køler kvinder sig så ned? Kolde brusebade?
Ja i min s-fære lader det sig til herrens pris ikke gøre :) i visse
dele af midt jylland burde man ikke bare ha polen tallene men også
østrogen :)
>For kønsfordelingen er meget jævn *G*.
>Et andet spørgsmål, der også spøger i mit hoved er:
>Hvornår gør I det, I *snakker* om ? *S*
det kommer jo lige an på hvad det er - min ildposætelse for ca et år
siden der må jeg nok sige arldirig - men ellers efter behov her vil
jeg mene
>Eller er den stigende skingre tone i gruppen i den sidste tid
>udtryk for forsømmelser på dette område????????
Hmmm.... ? det kan da godt være jeg ved ikke lige om det er mere ind
ellers måske ??
en eller sur fanden ville jo sikker ha råbt og skreget på messegs ID
og underbygelles i det relevante forhold , men sådan en er jeg ikke :)
Bedste hilsner
Bo

Fra : Knold

Dato : 11-02-01 17:26

"Chokmah alias rabias the dog" skrev i en meddelelse

HI Chokmah

> Øhh nej..... eller jo hvis du siger det så regner jeg med det passer
> :) men ellers ville jeg gå tilbage i min agen marker i tids
> intervalets og se hvad det var blev til :)
Kontrol tælling er velkomen, da der har været newsserverproblemer
Tallet kan kun blive højere.

> Gider du ikke poste den ... det ku sgu da være helt skægt at se

Så indtrængende anmodninger kan man vel ikke tillade sig at sidde
overhørig, selv om visse placeringer allerede er offenliggjort.
Der offenliggøres nu den første uofficiellle TOP 20
Der tages forbehold for tælle fejl som kun kan skyldes mangler hos
newsswervere eller softwareproducenter

Så hold fast her udløses spændingen:
nr 20 med 12 indlæg Gunnar Vestergaard
nr 19 med 14 indlæg Solveig
nr 18 med 15 indlæg John Sahl
nr 17 med 18 indlæg Fru Henning
nr 16 med 20 indlæg Sott
nr 15 med 22 indlæg Kong Kurt
nr 14 med 24 indlæg Peder Vendelbo
nr 13 med 25 indlæg Leyna
nr 12 med 26 indlæg Trine Stubbe Teglbjerg
nr 11 med 29 indlæg Vanilliepigen
------------+++-----------------
nr 10 med 33 indlæg Lars P. Fischer
nr 09 med 36 indlæg Brian
nr 08 med 48 indlæg FreYa
nr 07 med 63 indlæg Hanne L
nr 06 med 67 indlæg Chokmah
----------+++++----------------
nr 04/05 med 69 indlæg deles mellem Kirstine og Tomas O
nr 03 med 72 indlæg Henning
nr 02 med 80 indlæg Sabina Hertzum
nr 01 med 85 indlæg Puk

SNIP>
> Ja i min s-fære lader det sig til herrens pris ikke gøre :) i visse
> dele af midt jylland burde man ikke bare ha polen tallene men også
> østrogen :)

Det er ikke kun i visse dele af midt jylland der kunne være brug for
sådanne varsler

SNIP>

> [...]
> en eller sur fanden ville jo sikker ha råbt og skreget på messegs ID
> og underbygelles i det relevante forhold , men sådan en er jeg ikke :)

LOL og det er jeg heller ikke, så lad os blot nyde stilheden *GGGGGG*

Fra : FreYa

Dato : 11-02-01 17:51

On Sun, 11 Feb 2001 16:26:19 GMT, "Knold" <h.olsen@12mail.dk> wrote:

Hej Knold:)

>Så hold fast her udløses spændingen:

Er du da vimmer, Knold! det var lige før jeg kunne høre trommehvirvlen
*lol*. Fedt at du gad:)

Til mit eget forsvar vil jeg sige,at mit personlige gennemsnit plejer
at ligge på to indlæg om dagen ;)

Til gruppens forsvar vil jeg sige,at de første 10 dage i Februar
2001,sandsynligvis,på alle måder, slår alle rekorder i dss.
--
Freya

Fra : Knold

Dato : 12-02-01 20:52

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

Hej FreYa

> Er du da vimmer, Knold! det var lige før jeg kunne høre trommehvirvlen
> *lol*. Fedt at du gad:)

Det har været sjover og mere tankevækkende end at læse
mange af indlæggene, det var som det bare skete.

> Til mit eget forsvar vil jeg sige,at mit personlige gennemsnit plejer
> at ligge på to indlæg om dagen ;)

Hvorfor føler du trang til at forsvare dig?
Jeg kan ikke se at nogen overhovedet behøver undskylde deres
ubændige optagethed af emnet sexualitet, og IMO holder du dig
ret godt til emnet

> Til gruppens forsvar vil jeg sige,at de første 10 dage i Februar
> 2001,sandsynligvis,på alle måder, slår alle rekorder i dss.

Ned med paraderne FreYa, men du har sikkert ret, især i det
med "på alle måder"

Og så lige det med at holde sig til emnet: Jeg hørte engang om en
revisorelev, kvindelig, der blev noget så horny i årsregskabstiden.
Konklusion : selv talarbejde kan have indflydelse på sexuallivet ;)

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 12-02-01 04:49

> [...]

>nr 06 med 67 indlæg Chokmah
>----------+++++----------------
>nr 04/05 med 69 indlæg deles mellem Kirstine og Tomas O

for helved ... ku du ikke listes til at føre sådan en månedligt :)?

>Det er ikke kun i visse dele af midt jylland der kunne være brug for
>sådanne varsler
ja jeg måtte jo begrænse sig til den for mig aktuelle måling :)

>LOL og det er jeg heller ikke, så lad os blot nyde stilheden *GGGGGG*
HIn saglige Taoistisk mester sagde : bare det at tale om det beviser
man har misforståed alt :)
MvH
Bo

Fra : Knold

Dato : 12-02-01 20:52

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:61ne8tceq1j6h8ar8s7fgqb2sjlk9tnlsp@4ax.com...

Hej Bo

> for helved ... ku du ikke listes til at føre sådan en månedligt :)?

Det kunne jeg, eller andre måske nok, men burde det kunstneriske
indtryk så ikke tages med?
Ellers er jeg sgu bange for, at dss bliver tæppebombet med ultrakorte,
indholdsløse eller i værste fald direkte ondsindede indlæg.
Et andet problem ville være Dommerpanelet. Skal det vælges, eller
kåres eller være selvbestaltet.
Hvilke etiske, kunstneriske retningslinier skulle de Dømme efter?

Ideen er sjov Bo. Men synes du ikke at vores vejleder/henstillerteam
har det hårdt nok i øjeblikket?

> ja jeg måtte jo begrænse sig til den for mig aktuelle måling :)

Det synes jeg er klogt. Jeg har i mit tidligere liv haft alvorlige
problemer med østrogen varsler, eller manglen på samme *GG*
og du skulle jo nødigt rode dig ud i misforståelser :)

*Nikker * samtykkende.

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 13-02-01 06:07

On Mon, 12 Feb 2001 19:52:21 GMT, "Knold" <henrik.olsen@olsen.mail.dk>
wrote:

HI Knold :)
>Hej Bo

>Det kunne jeg, eller andre måske nok, men burde det kunstneriske
>indtryk så ikke tages med?
nej det går der sgu ged i :) jeg tør ikke tænke på hcad for et rama
det vil udløse hvis man ... begyndte at sieg nogen var bedre ind andre
lad os bare holde os til indlægene :)
>Ellers er jeg sgu bange for, at dss bliver tæppebombet med ultrakorte,
>indholdsløse eller i værste fald direkte ondsindede indlæg.
nahh ... de her flame folk holder sgu sjælden mere ind nogen uger - i
starten gider folk hisse sig op så ryger de i div kill filters -
hvorfor tror du jeg ustarffet kan skrive stort ste hvad der passer mig
i ediketten ;)
>Et andet problem ville være Dommerpanelet. Skal det vælges, eller
>kåres eller være selvbestaltet.
>Hvilke etiske, kunstneriske retningslinier skulle de Dømme efter?
ja så tror jeg sgu det er bedst at dele ris & ros ud på vejen

>Ideen er sjov Bo. Men synes du ikke at vores vejleder/henstillerteam
>har det hårdt nok i øjeblikket?
jow det kan måske nok være - men man må jo vudre omfanget af de
opgaver man vil tage på sig også plonke resten

ahh småting det er nu så kedeligt et ord lige i det her samnehæng :)

>Det synes jeg er klogt. Jeg har i mit tidligere liv haft alvorlige
>problemer med østrogen varsler, eller manglen på samme *GG*
>og du skulle jo nødigt rode dig ud i misforståelser :)
¨Puhhh .. ja .. i østrogen s-færen møder en hver mand sin himmel og
sit helved :)

>*Nikker * samtykkende.
( - ) : -)
MvH
Bo

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 13-02-01 18:17

Knold wrote:

> Det kunne jeg, eller andre måske nok, men burde det kunstneriske
> indtryk så ikke tages med?

Hehe - den er jeg med på - vi kunne lave en månedlig afstemning om
månedens skribent (med afstemning pr mail selvfølgelig *G* - Månedens
skribent skal have sit billede på den faq vi engang opretter (det skulle
nok få nogle stykker til ikke at kæmpe med *G*)

Nah - måske er det ikke så god en ide alligevel

Mvh
Bente
*Som pga de mange indlæg nu er 752 indlæg bagud*
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 11-02-01 18:35

"Knold" skrev

Hej Henrik

> Vidste I, at der siden den 27. januar dette herrens år og til
> skrivende stund, den 10. februar kl. 10.57, er blevet postet
> 828 indlæg her i dk.snak.seksualitet?????

Nej, men jeg vidste godt at der var blevet postet en del indlæg.

I slutningen af januar, var jeg kun omkring 300 indlæg bag-
efter (hvis jeg ikke husker forkert), så laver jeg noget andet
end at læse DSS et par dage og næste gang jeg kigger, er der i
omegnen af 600 indlæg, en uges tid senere er jeg 900 indlæg bag-
efter.

Efter marathonlæsning i nat, er jeg nu kun 669 indlæg bagefter.

> Elite-divisionens 20 hardcoreskribenter på mellem 15 og 45
> indlæg.

Jeg har lige set din Top 20, hvor jeg ville være højere pla-
ceret, når jeg engang besvarer de omkring 50-75 indlæg som jeg
har sat i ventekøen (og har fundet dem i vrimlen igen).

> jeg kan ikke engang nå at læse det hele..men jeg har nået
> andre ting.

Så kommer man bagefter.

> Set TV f.eks.

Det eneste ordentlige på TV, er TekstTV. Der bliver man ikke
afbrudt af reklamer og diverse jingler som skal gøre opmærksom
på at der snart kommer en eller anden quiz-udsendelse.

> Blandt andet Opasias reklamekampagne med manden, der køler
> genitialerne ned i køleskabets isbox, så konen ikke kan få
> sex, men han kan komme ind til computer og internet.

Sjov reklame.

> Hvis ja: Hvordan køler kvinder sig så ned?

Øhm, får de ikke bare ondt i hovedet? *skynder sig at tage
flammesikkert undertøj på*

> For kønsfordelingen er meget jævn *G*.

Hmm, der er 6 par i DSS: Hr og Fru Henning, Hr og (papirløs) Fru
den gale hund, Hr og Fru. 2tykke.dk, Hr og (snart) Fru Riis, Hr
og (papirløs, tror jeg nok) Hr Hjorth og til sidst Hr og (papir-
løs) Fru Knold.

Jeg har ikke lige overblik over din statisk, så jeg kan ikke
vurdere om der er en trend blandt parrene i DSS.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : John Sahl

Dato : 11-02-01 19:48

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message
> [...]
> den gale hund, Hr og Fru. 2tykke.dk, Hr og (snart) Fru Riis, Hr
> og (papirløs, tror jeg nok) Hr Hjorth og til sidst Hr og (papir-

Du glemte Sabina og jeg

> Jeg har ikke lige overblik over din statisk, så jeg kan ikke
> vurdere om der er en trend blandt parrene i DSS.

Bo + Freya = 115 indlæg
Sabina og John = 95
Hr og Fru Henning = 90
Hanne L og Knold = 63
Kong Kurt og Leyna = 47

--
John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...

Fra : Vanillepigen

Dato : 11-02-01 21:08

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en
meddelelse news:o3Ah6.45953$zw.755478@twister.sunsite.dk...

Hej Peder

> [...]
> den gale hund, Hr og Fru. 2tykke.dk, Hr og (snart) Fru Riis, Hr
> og (papirløs, tror jeg nok) Hr Hjorth og til sidst Hr og

Hmm - du mangler Hr. og Fru Vanille.

Kristine.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-02-01 21:33

"Vanillepigen" <kristine@gazel.dk> wrote in message
> "Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en
> [...]

det er da groft så glemsom han er

Hr og Fru Henning
Bo og Freya
Leyna og kong kurt
Bente og Carsten ( snart Hr og Fru Riis)
Rene og Nicolai
Hanne L og Knold
Sabina og John
Kristine og Mark