Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe photoshop
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 08-06-02 10:30

Hejsa

Jeg har fået adobe photoshop og trænger til lidt hjælp for at komme i
gang .. meget gerne forskellige tutorials der beskriver hvordan man
f.eks laver forskellige former for stationery .. rammer osv i adobe 7
idet jeg er helt ny med dette program ..

Kan en eller anden mon hjælpe mig med nogle link eller tips .. eller
måske en nyhedsgruppe eller mailingsliste der beskæftiger jeg med
dette ..

Godweekendhils fra Ami

Fra : Mythos

Dato : 08-06-02 11:33

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan en eller anden mon hjælpe mig med nogle link eller tips .. eller
> måske en nyhedsgruppe eller mailingsliste der beskæftiger jeg med

Hvis du kigger lidt tilbage i tiden, så vil du finde en tråd der hedder
Photoshop links som Jopa startede, det er fra den 30/4/2, der er der nogle
links du nok kan bruge til noget.

Kim Larsen

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 08-06-02 12:12

"Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hedder
> Photoshop links som Jopa startede, det er fra den 30/4/2, der er der

Hej Kim

Tak for dit svar .. desværre kan jeg bare ikke gå så langt tilbage da
mine newsindlæg automatisk bliver slettet efter ca. 35 dage .. så det
er bare ærgerligt .. Ved du om der måske er et andet sted jeg kan få
fat på disse link??

Hej fra Ami

Fra : Karen

Dato : 08-06-02 12:23

On Sat, 8 Jun 2002 13:12:07 +0200, "Anne-Marie Prange Madsen"
<ampm@ribe.bynet.dk> wrote:

> [...]
>mine newsindlæg automatisk bliver slettet efter ca. 35 dage .. så det
>er bare ærgerligt .. Ved du om der måske er et andet sted jeg kan få

Hej
Se her
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF8&oe=UTF8&q=photoshop+links&meta=group%3Ddk.edb.grafik
og så den første tråd.

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Erik Hansen

Dato : 08-06-02 12:28

<ampm@ribe.bynet.dk> wrote:

> [...]
>mine newsindlæg automatisk bliver slettet efter ca. 35 dage .. så det
>er bare ærgerligt .. Ved du om der måske er et andet sted jeg kan få

Google er din ven.

<http://groups.google.com/groups?as_q=photoshop%20links&as_ugroup=dk.edb.grafik&lr=&hl=en>

....::Erik

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-06-02 12:26

<ampm@ribe.bynet.dk> wrote:

>Hej Kim

Jeg hedder godtnok ikke Kim ...

>er bare ærgerligt .. Ved du om der måske er et andet sted jeg kan få
>fat på disse link??

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&group=dk.edb.grafik

Desuden kan det være rart med noget analogt ved hånden. Jeg ville
foreslå

Michael B. karbo & Peter G. Christensen:
Adobe Photoshop - lær det selv
IDG, kr 48,-

og/eller

Carla Rose:
Adobe Photoshop 6 Bogen,
IDG, små 300;-

De er godtnok begge til ver. 6, men forskellen er næppe vigtig.

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 09-06-02 01:00

> [...]
det
> er bare ærgerligt .. Ved du om der måske er et andet sted jeg kan få

Hej Allesammen

Tusind tak for jeres hjælp .. nu er der jo så noget at gå i gang med
Godnathils fra Ami

Fra : Susanne Petersen

Dato : 08-06-02 12:56

"Anne-Marie Prange Madsen" wrote

> Kan en eller anden mon hjælpe mig med nogle link eller tips .. eller
> måske en nyhedsgruppe eller mailingsliste der beskæftiger jeg med
> dette ..

Hvis du ikke har noget imod udenlandsk er der nyhedsgrupperne
alt.graphics.photoshop og comp.graphics.apps.photoshop .
Jeg synes "Classroom in a Book" kursusbøgerne er gode, den til Photoshop 6.0
koster 570kr, men man kan jo altid stille sig i kø på biblioteket - der
findes nok en for 7.0 også.

SP

Fra : Jönson

Dato : 08-06-02 15:19