Krav til YZF600R Skivers tykkelse ved syn
Fra : Thomas Knudsen

Dato : 08-06-02 09:32

Jeg skal købe en thundercat fra 97 og dermed skal den snart til syn. Hvor
tykke skal skiverne være, førend bilinspektionen lader den gå igenmme. Jeg
ringede til dem, med det kunne de ikke svare på!?
Nogen her der ved hvor man kan finde de "krav"?

--
/Thomas Knudsen
Mobil: 26 70 39 97

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 08-06-02 09:40

"Thomas Knudsen" <admin@gertged.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringede til dem, med det kunne de ikke svare på!?
> Nogen her der ved hvor man kan finde de "krav"?

Det står ofte indhugget på selve skiverne, på den faste del af skiverne..

Thore

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 08-06-02 15:30

Så kan de jo ´heller ikke kassere den på det

Brian W.

Fra : Ghadaffi

Dato : 09-06-02 08:46

> [...]
> ringede til dem, med det kunne de ikke svare på!?
> Nogen her der ved hvor man kan finde de "krav"?

som skrevet: det står på den inderste ring på skiverne!

klaus

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-06-02 14:51

"Thomas Knudsen" <admin@gertged.dk> writes:

> [...]
> ringede til dem, med det kunne de ikke svare på!?
> Nogen her der ved hvor man kan finde de "krav"?

Jeps, i den officielle Yamaha Service Manual: minimums tykkelsen er
4,5mm (gælder også bagskiven).

Kai (ex-YZF600R)
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini DB911 6.2hp (hvid)