Netbank og IE
Fra : Henrik Krogh

Dato : 08-06-02 07:41

Pludselig kan jeg ikke kontakte Jyske netbank fra IE der kan ikke
trykkes på knapperne - og jeg har prøvet at trykke meget hårdt!!!
Jeg kan fra Netscape 4.75 er der noget der er beskadiget eller.....
Nogen der har forslag (jeg kan godt på min 4400 på arbejdet!!?!)
vh
Henrik Krogh

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-06-02 08:50

Henrik Krogh <henrik.krogh@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> Jeg kan fra Netscape 4.75 er der noget der er beskadiget eller.....
> Nogen der har forslag (jeg kan godt på min 4400 på arbejdet!!?!)

Hvilken version af IE ?
Jeg prøvede for et par uger siden, og fandt der frem til at man ikke
kunne bruge 5.1, men skulle tilbage til IE 5.0 for at få det til at
virke.
I øvrigt bruger jeg selv Netscape 4.79 til formålet, når man nu skal
have en classic-browser.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Henrik Krogh

Dato : 08-06-02 09:34

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Hvilken version af IE ?
> I øvrigt bruger jeg selv Netscape 4.79 til formålet, når man nu skal
> have en classic-browser.
>
> mvh.
> Kaj.

Jeg opgraderede fra 5.0 til 5.01 men kan forstå at det er ikke
løsningen... Jeg har kunnet fra 5.0 efter at ha installeret MRJ en java
ting så muligvis er den blevet beskadiet..!?!
Jeg kunne selvfølgelig bare bruge netcsabe 4.75 men det er da
besynderligt at det ikke fungerer og stofanet's mailserver er nede - det
er kun det gode vejr og drømmen om at DK bliver verdensmestre i fodbold
der holder mig oppe...
vh/Henrik

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 08-06-02 20:27

Henrik Krogh <henrik.krogh@bigfoot.com> wrote:

Undrer mig, at I overhovedet nogensinde har kunnet! I min(e) IE(er) er
det aldrig lykkedes mig at komme igenem.

Men ligesom hos Jer duér min Netscape 4.7 upåklageligt.

Til gengæld går det den forkerte vej hos BEC. Ihvertfald i den udgave
som Andelskasserne anvender. Her er det fremover KUN Microsoft, der
du'er - både system og browser.

Bill Gates - BEC loves You!

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-06-02 09:18

> [...]

> Jeg kan fra Netscape 4.75 er der noget der er beskadiget eller.....
> Nogen der har forslag (jeg kan godt på min 4400 på arbejdet!!?!)

Jeg kan heller ikke bruge Jyske Netbank fra min IE 5.1, og det kan
Birgitte heller ikke.

Vi bruger også Netscape 4.7X, som fungerer upåklageligt.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/