Stop af mail's
Fra : Futte

Dato : 07-06-02 23:33

Hej

Hvordan kan jeg stoppe mails eller lukke af for dem jeg får mange junk mails
og det er jeg noget træt af.

MVH

Futte

Fra : Morten

Dato : 08-06-02 19:57

Futte skrev i news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> Hvordan kan jeg stoppe mails eller lukke af for dem jeg får mange
> junk mails og det er jeg noget træt af.

Kig på tidligere svar i denne gruppe og i news:dk.admin.netmisbrug.
Hvis du mod al forventning ikke får svar på dine spørgsmål, så fortæl
hvilket program du bruger og spørg her (eller
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express hvis du bruger
Outlook Express).

--
Morten

Fra : Henrik Gemal

Dato : 13-06-02 17:32

Futte <fnugi@adslhome.dk> skrev:
>Hej
>
>Hvordan kan jeg stoppe mails eller
>lukke af for dem jeg får mange junk mails
> [...]

Hvis du bruger Mail på Opasia er der netop kommet en anti spam
feature...

http://mail.opasia.dk