- CM 01/02 -
Fra : / / dentro / /

Dato : 07-06-02 23:06

CM 01/02
Hvad fanden sker der for det? Er det bare min udgave der er total
mærkelig?

Jeg starter med et hold. Jeg taber alle mine kampe og ligger sidst i
ligaen. Klubledelsen siger at jeg er god nok som træner, og bare skal
ignorere alle de sure tilhængere. Jeg får langsomt kæmpet mig op, og
ligger ca. nummer ca. 6-8 i ligaen. Til tider er jeg alligevel lige
ved at bliver fyret. Det går bedre og bedre. Nu siger klubledelsen at
de er utilfredse med mig?! Pludselig bliver jeg fyret!

Jeg fatter keine! Det er som om at det er tilfældigt om klubben kan
lide en som træner eller ej, lige meget om det går godt eller dårligt.
Det er som om spillet er programeret forkert? Fandeme belastende.

Er der andre der har oplevet det samme?

/ / dentro / /

....som synes at 01/02 versionen er blevet en del sværere (hvilket er
en god ting).

Fra : Kasper

Dato : 08-06-02 18:08

On Sat, 8 Jun 2002 00:06:06 +0200, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrote:

> [...]
>lide en som træner eller ej, lige meget om det går godt eller dårligt.
>Det er som om spillet er programeret forkert? Fandeme belastende.

Nogen gange er spillet lidt langsomt til at opdage ændringer i "liga
formen", og andre gange står der de er utilfredse, men HAR bemærket at
holdet klarer sig bedre i ligaen.

Du har vel installeret den seneste patch? www.sigames.com

--
Kasper