GeForce 3 Ti200 problemer
Fra : Drillo

Dato : 07-06-02 23:00

Hej gruppe !

Er netop blevet ejer af et Point Of View GeForce 3 TI200 / 128RAM.
Jeg har dog store problemer med at det "fryser" i spil ( GTA 3 )

Jeg har læst her i gruppen at mange har haft problemer med Daytona-kortene
som åbenbart også "fryser"

Jeg har også prøvet nogle af de gode råd gruppen er kommet med til
Daytona-ejerne, - såsom at sætte AGP til 2x, - og installeret NVMAX og
aktivere BSOD - men uden held !
Men jeg kan sgu' ikke få det til at "spille"
I alm. kontorprogrammer er der ingen problemer, det er kun i 3D spil.
Jeg har prøvet at installere i både Win ME og i Win XP - med samme resultat.

Da jeg kørte med mit "gamle" GeForce 2 GTS var der ingen problemer ( hverken
i ME eller XP )

Mit system er:
ESC K7S5A (med nyeste BIOS) - XP1800+ - 256MB SDRAM - ( og prøvet mange
forskellige Detonator-drivere )

Er der mon en her der har "de vise sten" - så jeg få glæde af mit nye kort.
( vil jo nødigt tilbage til GeForce 2 igen ! )

Mvh.
Drillo.

Fra : Hagman

Dato : 09-06-02 09:42

"Drillo" <fam-moller@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kort.
> ( vil jo nødigt tilbage til GeForce 2 igen ! )

Mit bud er dine Ram !
....hvis du har 2x128 Ram, så prøv at tage den ene klods ud.
.......men det er dog et skud i tågen, efter som du siger mange har haft
lignende problemer.

Et andet bud fra mig, ville være, at kortet måske bliver for varmt.
Prøv evt. at tage kabinettet af, eller monter en blæser.

Håber du fik nogle gode råd !!!

PS. Danmark-Frankrig - 2-1 :)

Hilsen,
Hagman.

Fra : Danni Plougmann

Dato : 09-06-02 10:54

har du overclocket cpuen eller grafikkort
køre blæseren på grafikkortet
mit daytona gf3 ddr128 køre problemfrit med 29.42 whql driverne