om GTA3 (øhm måske SPOILER:-)
Fra : Nano**

Dato : 07-06-02 22:23

i den sidste by er der en garage nær politigården. I den garage skal man
"indsamle" en masse biler, omkring 12 tror jeg. Ligesom i "Gone in 60
seconds"

Jeg har nu samlet allesammen undtagen EN.

den hedder "BF Injection" eller noget lign. nogen der ved hvordan den ser
ud? og hvor den kan findes? (hvis det er en bandebil)

Hvis der er nogen der er interesseret i garagens placereing kan i lige
skrive det under dette svar
--
Nano**
ICQ#123531873

Fra : Khawk

Dato : 07-06-02 22:44

"Nano**" <nano@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud? og hvor den kan findes? (hvis det er en bandebil)
>
> Hvis der er nogen der er interesseret i garagens placereing kan i lige
På denne side kan du se hvordan bilen (og andre biler) ser ud:
http://www.w00tlands.com/games/gta3/cars/

mvh
Kim

Fra : Danni Plougmann

Dato : 08-06-02 08:49

kan du huske ham du hjalp med missoner på ø1 ham der altid lå rodede med en
bil
den toptunede buggy
den fiinder du dernedde hvor man for telefon missioner på ø1
der er der vist nok i et bestemt tidsrum

/danni plougmann