iCab 2.8 på dansk
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 07-06-02 16:33

Hermed har jeg fornøjelsen at kunne kundgøre at iCab 2.8 til 68k, PPC og
Mac OS X på dansk, sammen med dansk dokumentation, er klar til download

<http://homepage.mac.com/mothsoft/icab.html>

Blandt nyhederne er understøttelse af Java under Mac OS X, samt ny
administrering af iCabs uovertrufne filtreringsmuligheder og
cookie-kontrol, som er beskrevet i den medfølgende danske dokumentation.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 07-06-02 18:40

Mogens Thyregod <mogensth@post11.tele.dk> wrote:

> [...]
> administrering af iCabs uovertrufne filtreringsmuligheder og
> cookie-kontrol, som er beskrevet i den medfølgende danske dokumentation.

Desværre: Om igen.
Jeg har hentet OS X versionen 2 gange, men der er fejl i den, når jeg
prøver at starte går den ned og giver flg. fejlmeddelelse:
"Programmet "iCab" kan ikke startes fordi der er sket en fejl i et
kodebibliotek: "iCab Carbon (English)> < > < > < >""

I øvrigt kunne "Læs mig" filen også have godt af at blive gjort læselig.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 07-06-02 20:08

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> kodebibliotek: "iCab Carbon (English)> < > < > < >""
>
> I øvrigt kunne "Læs mig" filen også have godt af at blive gjort læselig.

Tak skal du have for fejlmeldingen. Mac OS X versionen er fjernet, og
disse brugere må nu vente en stund til jeg får fundet fejlen, eller
bruge den engelske/tyske.

Back to the drawingboard...

--
mvh.