Nokia Content Copier
Fra : Dan Andersen

Dato : 07-06-02 15:49

Jeg har en Nokia 6210 og Nokia PC Suite 4.06 med bl. a. Content Copier. Alt
fungere i og for sig ok, men jeg kan kun overføre 4 adresser til PC. Og
disse data bliver ikke engang overført korrekt.
Tlf. bliver identificeret af PC via IrDA og også hos PC Suite, men alligevel
overføres der ikke noget.
Når jeg beder den om at oprette forbindelse, kan jeg klikke på ok ved IrDA
men ved 6210 er ok knappen grå.
Når den efter fåsekunder er færdig, fortæller loggen, at alt er gået godt..
Ja... jeg har prøvet af afinstallere og genindstallere programmen uden
resultat.

Hjælp... Hvad er der galt??

På forhånd tak

Dan Andersen

Fra : Nicolai

Dato : 07-06-02 20:58

Hej Dan ;)

Prøv en nyere version af suiten. Min hedder 4.8, måske det løser dit problem?

Fra : Nicolai

Dato : 09-06-02 22:09

Hjalp det med 4.8?