Slankegruppe i København søges
Fra : Sussi

Dato : 07-06-02 15:18

Hej NG

Jeg skal til at smide en del kilo, og synes i den forbindelse, at det
kunne være rart med lidt støtte. Hvis der er nogen der er
interesserede, skal jeg gerne stable det hele på benene, og lave en
liste osv. Vi kan også sagtens mødes hos mig (bor på Amager).

Om mig selv kan jeg sige, at jeg er en svært overvægtig pige på 24 år.
Jeg har et årskort til Form & Fitness, og er i dag begyndt at cykle på
arbejde. Så godt som muligt forsøger jeg at ændre mine spisevaner, men
det er ikke altid lige nemt.

Min kæreste støtter mig så godt han kan, men han er rimelig tynd, og
ser derfor ikke på det med samme øjne. Han kan spise hvad som helst,
uden at det over hovedet kan ses på ham *tarveligt*. Jeg synes, at det
kunne være rart at mødes (så tit man nu har lyst til) og dele
erfaringer og tips. Hold Jer endelig ikke tilbage. Og som Karen Busck
(fantastisk dansk sangerinde) synger: "Sammen kan vi meget, meget
mere".

Jeg glæder mig til at høre fra Jer.

Bedste hilsner

Sussi :)

--
Fjern FJERNMIG i min E-mail
Mc Donalds er ok, men talende frøer er bare så sejt :)

Fra : Dorthe Frederiksen

Dato : 12-06-02 17:32

Vi har lavet en hjælpegruppe på icq, der gælder hele landet. Mit icqnr
er 113879703. Du må gerne icq'e mig. I øvrigt bor jeg også i København

Dorthe