Kender du alle Ericsson modellerne ???
Fra : GRISEN

Dato : 07-06-02 14:13

Jeg har brug for en billig brugt mobil til min mor....
Den skal ikke kunne noget, men den skal være rimelig lille og simpel.

Jeg havde tænkt mig noget der ligner en T20, T28, T29 eller noget i den retning.
Det skal være med aktiv klap, så den knalder røret på, når klappen lukkes.

Jeg aner ikke hvad forskellen er på ovennævnte og de andre der ligner.
Hvilke modeller skal jeg lede efter ???

pft.
Jan

Fra : VisseVasse

Dato : 07-06-02 14:46

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message

> Jeg har brug for en billig brugt mobil til min mor....
> Den skal ikke kunne noget, men den skal være rimelig lille og simpel.

Køb en Ericsson T29 m. Telia abn. hos Wanna-Save.dk eller Telekæden til i
alt ca. 240kr inkl. forsendelse.

http://www.wannasave.dk/telefoni/tilbud/vare.asp?vareID=349
http://www.tele-k.dk/product.asp?product=94&page=1

/Jacob

Fra : Tinky Winky

Dato : 08-06-02 08:57

> Køb en Ericsson T29 m. Telia abn. hos Wanna-Save.dk eller Telekæden til i
> alt ca. 240kr inkl. forsendelse.

Jeg ville også vælge T29 fremfor T28, da mange T28'ere ikke er så stabile.

Mht. at røret bliver lagt på, så tror jeg ikke at røret bliver lagt på når
jeg lukker klappen på min T39, men man "løfter røret", når klappen åbnes.
Jeg ved ikke om man kan ændre det eller hvor det gøres.

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 10-06-02 11:54

"Tinky Winky" <twREMOVE@tinkywinkysfantasyplace.dk> wrote in message

> Mht. at røret bliver lagt på, så tror jeg ikke at røret bliver lagt på når
> jeg lukker klappen på min T39, men man "løfter røret", når klappen åbnes.
> Jeg ved ikke om man kan ændre det eller hvor det gøres.

Det gør det i hvert fald på min. Altså man besvarer et opkald ved at åbne
klappen. Og afslutter opkaldet ved at lukke klappen

MVH
Martin M

Fra : Jan

Dato : 10-06-02 12:34

Gå ind i menuen under Opsætning, vælg punktet "klappens
funktion". Hvis du vælger "Besvar opkald", så virker klappen når
telefonen ringer, og den afbryder når klappen lukkes.

vh
Jan

"Tinky Winky" <twREMOVE@tinkywinkysfantasyplace.dk> skrev i en
meddelelse news:adsdbp$6ne$1@sunsite.dk...