Hilsen fra Anneli
Fra : Claus Rittig

Dato : 07-06-02 14:15

Hej!

Jeg skulle hilse herinde fra Anneli, hun kan ikke komme på NG'en for tiden,
da hendes newsserver volder lidt kvaler.

Rittig
--
Football, tennis and golf, requires only one ball,
racing requires two.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-06-02 14:24

Hvorfor prøver hus så ikke nogle af de frie????

news.netsite.dk

sunsite.auc.dk

Hils igen

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Anneli

Dato : 07-06-02 23:27

> Hej!
>
> Jeg skulle hilse herinde fra Anneli, hun kan ikke komme på NG'en for
tiden,
> da hendes newsserver volder lidt kvaler.

Halløj gruppe!

Nu har jeg skiftet fra sunsite til get2net, det ser ud til at virke!
:0))Herligt, jeg var lige ved at blive desperat...........

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 08-06-02 08:03

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Nu har jeg skiftet fra sunsite til get2net, det ser ud til at virke!
> :0))Herligt, jeg var lige ved at blive desperat...........

Tak, for hilsenen..

Underligt jeg har aldrig haft problemer med news.sunsite.dk ??

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : Anneli

Dato : 08-06-02 22:28

"Kenneth Egholm" <kenneth@egholmnetSLET_DETTE.dk> skrev i en meddelelse

> Underligt jeg har aldrig haft problemer med >news.sunsite.dk ??

Det har jeg heller ikke haft tidligere, men pludselig kunne jeg ikke sende
og fik fejlmelding om, at jeg ikke havde lov til at sende. Jeg kunne godt
hente. Nå, men pyt, nu kører det hele igen :0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Henrik Larsson

Dato : 09-06-02 10:36

> Det har jeg heller ikke haft tidligere, men pludselig kunne jeg ikke sende
> og fik fejlmelding om, at jeg ikke havde lov til at sende. Jeg kunne godt
> hente. Nå, men pyt, nu kører det hele igen :0)

Har du registreret dig?

Fra http://sunsite.dk/info/usenet.xml:
-- cut
Signup for Registration
If you are located outside our Campus, and you would like to be able to post
to our newsgroups, you will have to signup for registration. Just send an
email to news-signup@sunsite.dk and we will email you an username and a
password. This username/password pair must be entered in your newsreader

-- cut

Mvh Henrik

Fra : Anneli

Dato : 09-06-02 21:01

"Henrik Larsson" <henrik_l@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Har du registreret dig?

Taaa daaaa...........dét er da noget nyt!!! Takker og bukker :0)

Anneli - nu med get2net.........