Brug af frames
Fra : Lars Jensen

Dato : 07-06-02 12:57

Jeg er ved at rette et eksisterende projekt med bl.a. en form, der har 11
frames. 3-4 af frames'ene bruges til at vise hvert sit skærmbillede, der
fylder hele formens bredde/højde.

Hvordan kan man flytte fx frame2, der dækker over frame1, så man kan komme
til at se og rette frame1 ?

Man kan godt vælge den enkelte frame ude i properties-boksen, så man kan
rette egenskaberne for denne frame, men man kan jo ikke se fx det nederste
af framen, da den er dækket af de andre frames.

Kan man 'swappe' imellem de forskellige frames, eller hvad gør man ?

Hilsen Lars

Fra : Lars Jensen

Dato : 07-06-02 14:11

Lars Jensen <streg@post1.tele.dk> wrote in

> [...]
> skærmbillede, der fylder hele formens bredde/højde.
>
> Hvordan kan man flytte fx frame2, der dækker over frame1, så man kan

Jeg har selv fundet ud af det. Man vælger framen i Properties-boksen,
finder den i formen, højreklikker og vælger 'Bring to front'. Smart..

/Lars