Crash ved load af GTA3 savegames
Fra : Johnni Rindom

Dato : 07-06-02 12:47

spillet crasher når jeg forsøger at loade et spil.
Det er ikke så fedt at skulle starte forfra hver gang.
Kører med Win XP - er der nogen der har ideer ?

Fra : Klitgaard

Dato : 07-06-02 12:51

"Johnni Rindom" <rindom@c.dk> skrev i en meddelelse

> spillet crasher når jeg forsøger at loade et spil.
> Det er ikke så fedt at skulle starte forfra hver gang.
> Kører med Win XP - er der nogen der har ideer ?

Du skal have fat i "Grand Theft Auto
3.CRACKFIX.REPACK.DEViANCE.ShareReactor.rar" - find den på æslet.

--
....Klitgaard

Fra : Steffen

Dato : 07-06-02 13:49

Måske købe det rigtige spil?

Fra : Dusty

Dato : 07-06-02 14:40

"Johnni Rindom" <rindom@c.dk> wrote in message
> spillet crasher når jeg forsøger at loade et spil.
> Det er ikke så fedt at skulle starte forfra hver gang.
> Kører med Win XP - er der nogen der har ideer ?

Dårligt crack !!!

Fra : Joe Dalton

Dato : 07-06-02 18:33

Hvis det er myth versionen du har, så hent cracken på
www.gamecopyworld.com det virkede for mig....