Hvordan vises alle indlæg i Gravity ?
Fra : jakob

Dato : 07-06-02 12:20

Jeg har normalt gravity filteret til at stå på "unread articles" Der
sker dog at jeg får lyst til at læse gamle indlæg og der er jeg rendt i
det problem at jeg ikke kan skifte over til "all articles" hvis alle
indlægene i en gruppe allerede er læst. Hvis der stadig er et par ulæste
tilbage er det ingen problemer med at skifte indstilling.

Hvordan kan problemet løses ???

MVH

Jakob

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 07-06-02 19:34

jakob skrev:

> [...]
> indlægene i en gruppe allerede er læst. Hvis der stadig er et par ulæste
> tilbage er det ingen problemer med at skifte indstilling.

Det gør du sådan: View > Global Options... > Fanebladet "Purging".
Ud for "Purge Read messages older than" sættes der til "99 days".
Altså de læste meddelelser slettes først efter 99 dage.

Hvis der er nogle "godbidder", så kopierer jeg gerne til Notepad,
og gemmer i dokumentmappen. Det er min måde på det, da det er
begrænset hvad jeg ønsker at gemme.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Lars Klintholm

Dato : 07-06-02 19:57

Svend Erik Bertelsen skrev:

> Hvis der er nogle "godbidder", så kopierer jeg gerne til Notepad,
> og gemmer i dokumentmappen. Det er min måde på det, da det er
> begrænset hvad jeg ønsker at gemme.

Hvorfor ikke bare Ctrl+S (Save as)? Den gemmer direkte i txt-format

--
Mvh.
LarsK

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 08-06-02 09:03

Lars Klintholm skrev:

> Hvorfor ikke bare Ctrl+S (Save as)?

Det gør jeg skam også nogen gange. Men det er jo ikke altid, at
indlæggene er citeret for godt. Så derfor kopierer jeg over i
Notepad, og fjerner herefter den overflødige tekst.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Peter G.

Dato : 08-06-02 08:39

In article <MPG.176ab48e4bb459df9896d0@sunsite.auc.dk>, jakob
<ingen@spam.dk> wrote...
> [...]
> indlægene i en gruppe allerede er læst. Hvis der stadig er et par ulæste
> tilbage er det ingen problemer med at skifte indstilling.

Kan du åbne de grupper der ikke har ulæste beskeder?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Address is not munged.

Fra : jakob

Dato : 08-06-02 20:35

In article <MPG.176bd3156bd7c269989759@dtext.news.tele.dk>,
PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net says...
> Kan du åbne de grupper der ikke har ulæste beskeder?

Nej det er netop det der irreterer mig voldsomt

mvh

Jakob

Fra : Peter G.

Dato : 12-06-02 08:54

In article <MPG.176c7a9a57a439db9896d1@sunsite.auc.dk>, jakob
<ingen@spam.dk> wrote...
> In article <MPG.176bd3156bd7c269989759@dtext.news.tele.dk>,
> PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net says...
>

> Nej det er netop det der irreterer mig voldsomt

Har kigget mig lidt omkring og kan desværre ikke hjælpe dig. Prøv evt. at
spørg i alt.usenet.offline-reader hvor nogle af de garvede Gravity-
brugere holder til

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Address is not munged.