behandling af katteallergi ??
Fra : Stine Frandsen

Dato : 07-06-02 07:25

Findes der en behandlingsform indenfor det alternative der kan kurere
katte - og hundeallergi ????
Nogen erfaringer, resultater m.m.

Takker på forhånd.

--
Stine Frandsen

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-06-02 22:31

"Stine Frandsen" <santippe@knus.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en behandlingsform indenfor det alternative der kan
kurere
> katte - og hundeallergi ????
> Nogen erfaringer, resultater m.m.

Hejsa,
Jeg har sluppet af med allergi overfor pelargonier ved hjælp af
NLP-terapi, kan anbefale en ualmindelig god en i privat mail -
hvis du er interesseret.

> Takker på forhånd.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : vendepunkt.dk

Dato : 08-06-02 09:25

heeeeeeeeeelt enig ...
og oven i købet er jeg selv NLP'er (hvis det er noget man ER )

så kontakt mig endelig så finde jeg en i dit lokalområde jeg VED er god ...!
*S*

Venligst Kasper...!

Fra : Zed

Dato : 08-06-02 21:37

"vendepunkt.dk" <info@vendepunkt> skrev i en meddelelse
> heeeeeeeeeelt enig ...
> og oven i købet er jeg selv NLP'er (hvis det er noget man ER )

NLP ?

-Zed

Fra : Stine Frandsen

Dato : 10-06-02 08:19

Hej
HVad er NLP ???

Og ja tak, vil meget gerne have nogle anbefalet. Jeg bor i 97-området, gerne
en behandler i Holstebro eller omegn.
Det er nu ikke til mig selv, men en kollega - han er ret glad for katte og
vil vist gerne have en , men kan desværre ikke tåle dem.
Stine

vendepunkt.dk <info@vendepunkt> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d01bf49$0$8995$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : vendepunkt.dk

Dato : 10-06-02 08:53

nlp er en kommunikations retning der kan bruges terapeutisk, som coaching,
og meeeeeeeget andet...
kik evt.
http://www.vendepunkt.dk/~behandling/pages/samtale.htm

og send en mail til mig på kasper@vendepunkt.dk så vil jeg lede efter nogle
....!

VH

Kasper...

Fra : Mari

Dato : 10-06-02 20:42

"Stine Frandsen" <santippe@knus.dk> skrev i en meddelelse news:ae1jlp$6lp$1@sunsite.dk...
> Hej
> HVad er NLP ???
>
> Og ja tak, vil meget gerne have nogle anbefalet.

http://www.nlp-foreningen.dk/

Mh

Fra : Mari

Dato : 08-06-02 20:55

> [...]
> Findes der en behandlingsform indenfor det alternative der kan kurere

Prøv at se her....

http://www.sensistop.dk/

Fra : Birgit Nielsen

Dato : 20-06-02 09:55

Hej Stine.

Jeg foreslår, at du kontakter en kinesiolog, som kan hjælpe dig med dette.
Jeg er selv kinesiolog og arbejder lige nu med en pige på 10 år, der heller
ikke kan tåle katte. Efter første afbalancering kunne hun tåle katte. Vi
arbejder nu videre med alle hendes andre allergier - bl.a.
græspollenallergi. Dette har allerede hjulpet. Hun er ikke påvirket, selv om
tallet for græspollen p.t. er ekstremt højt.

Hilsen
Birgit Nielsen www.kinese.dk

Fra : Maryanna

Dato : 30-09-02 12:36

"Stine Frandsen" skrev d. 07-06-02 07:25 dette indlæg :
> Findes der en behandlingsform indenfor det alternative der kan kurere
> [...]

Jeg kan se, at det er noget tid siden, du sendte dit indlæg. Så der er
muligvis allerede sket meget siden.
Både NLP og kinesiologi er vældig gode redskaber til netop allergi.
Begge går ind og tager fat i årsagerne til allergien.
Jeg er kommunikationskinesiolog og healer. Har praksis i Holstebro
midtby. Har det nogen interesse, kan du komme i kontakt med mig via min
hjemmeside: www.denklogekone.com

Kærlig hilsen
Maryanna

http://www.kandu.dk/

Fra : Stine Frandsen

Dato : 02-10-02 23:38

Hej.
Takker for svaret, men det har PT ikke behov, men jeg vil klart huske på det
til næste gang jeg "render" i en med problemet
Stine

Maryanna <Maryanna.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_xWl9.57684$Qk5.2241021@news010.worldonline.dk...

Fra : Alexander