Autocamper på udenlandske nummerplader.
Fra : Jens Jessen

Dato : 07-06-02 06:10

Jeg er freelancejournalist og skriver bla. om campingvogne og autocampere i
BT. Vil gerne i kontakt med afgiftsplagede danskere, der har autocamper
registreret på udenlandske nummerplader. Har artiklen skrevet færdig, men
kunne godt tænke mig at snakke med et eller to hold, der har autocamper på
den måde. Artiklen er planlagt til lørdag den 15/6 og jeg har deadline
mandag formiddag den 10. kl.10.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : PHK

Dato : 07-06-02 09:36

"Jens Jessen" <jens.jessen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er freelancejournalist og skriver bla. om campingvogne og autocampere
> BT. Vil gerne i kontakt med afgiftsplagede danskere, der har autocamper

Dem finder du næppe her - her er kun fattigrøve med campingvogne :)

--
_
|_|