Censur eller nisser
Fra : thomas tomcat

Dato : 07-06-02 00:00

Pudsigt, at alle indlæg mellem 19:31 og 21:04 iaftes er forsvundet.

Jeg havde da f.eks. skrevet et udmærket eet, som var ankommet og eksisterede
i gruppen (jeg så det selv).

Pist borte har taget det.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-06-02 00:12

Date: Thu, 06 Jun 2002 19:21:50 +0200
Subject: Re: (OT)tossen Er det her spam?
From: thomas tomcat <tomcat@pc.dk>
Newsgroups: dk.edb.mac

Findes på Tiscalis server...

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : thomas tomcat

Dato : 07-06-02 00:33

in article m3y9ds6lyw.fsf@ted.gen-v.net, Thomas Bjorn Andersen at
tbamacnews@gen-v.net wrote on 07/06/02 1:12:

> Date: Thu, 06 Jun 2002 19:21:50 +0200
> Subject: Re: (OT)tossen Er det her spam?
> From: thomas tomcat <tomcat@pc.dk>
> Newsgroups: dk.edb.mac
>
> Findes på Tiscalis server...

Nej, det var nu ikke dét.

Dét ses stadig her i mit vindue. (check osse tiden).

Men, hvordan og hvorledes, .. kan osse jeg gå ind på den der Tiscalis
server, .. eksempelvis for at kigge efter et bestemt indlæg ?

Hvordan ?

Og hvem beslutter egentlig, at nogle indlæg fordufter?

-forspørgede Thomas

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-06-02 00:48

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> writes:

> Men, hvordan og hvorledes, .. kan osse jeg gå ind på den der Tiscalis
> server, .. eksempelvis for at kigge efter et bestemt indlæg ?

Hvis du er Tiscali kunde findes den på news.tiscali.dk. Ellers må du
prøve din lokale server eller sunsite.dk.

> Og hvem beslutter egentlig, at nogle indlæg fordufter?

Det er et godt spørgsmål. I princippet gør vi alle sammen. Som regel
er det dog en teknisk fejl, når der forsvinder en bunke relevante
indlæg fra en server.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - 11413721
+++ATH

Fra : thomas tomcat

Dato : 07-06-02 01:10

in article m3u1og6kbk.fsf@ted.gen-v.net, Thomas Bjorn Andersen at
tbamacnews@gen-v.net wrote on 07/06/02 1:47:

> Hvis du er Tiscali kunde findes den på news.tiscali.dk. Ellers må du
> prøve din lokale server eller sunsite.dk.

Næ, jeg er hos Opasia. Eller er det TDC ?

Jeg syns deres navne-forplantninger og -udskiftninger er uvedkommende
(Selvom det jo tydeligvis ikke passer, her i praksis; så jeg er vel doven),
- så jeg er ingengang sikker på, hvor jeg hører hjemme. Det hed TeleDK, da
jeg fik telefon, og jeg har ikke gjort noget for at skifte.

*

Jeg kiggede lige indenfor på sunsite.dk, og jeg ku ikke så'n umiddelbart se
et skilt med Sådan finder du din missing net-posting.

*

Nu er maskinen osse begyndt på det dér grimme vil-ikke-lukke-ned,
kun-genstarte-og-genstarte igen.

Den var ellers lige holdt op. Så jeg vil trykke Shut Down og så skynde mig
at cutte netstrømmen, lige inden den giver starte-lyd igen.

Og så i seng.

Gonatt, alla barn.