ASUS V7100 32mb sdram/ 3d Prophet 32mb DDR~
Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-12-00 19:33

Hvilket kort vil jeg få mest ud af ???

mvh.
Søren

Fra : Bjørn Knudsgaard

Dato : 14-12-00 22:07

Hej Søren!
Det kommer lidt an på hvad du skal bruge kortet til!
Jeg vil groft sagt sige, at hvis du udelukkende skal bruge det til at spille
i høje opløsninger (1280*1024*32 og opefter), er gf1 med ddr ram nok lidt
hurtigere.
Hvis du også vil bruge kortet til lidt andet (evt. til tv-out), ville jeg
nok foretrække gf2-mx-kortet.
Endvidere er gf2-mx meget overclocking-venligt, hvad man ikke just kan sige
om gf1.
Jeg har selv et v7100, og det kører bare 10-4
Altså med mindre det skal køre høje opløsninger og stor farvedybde, ville
jeg helt klart vælge v7100, desuden er det nyere gf2-mx også ca. 600 kr.
billigere!!! (se www.edbpriser.dk (v7100 1200-1300 kr. / 3d prophet ddr 1900
kr.).

Håber det hjalp, hilsen Bear!

Fra : Raver-1

Dato : 15-12-00 14:03

Det ser ud til at et ASUS V7100 vil være det bedste da nogle folk har fået
pornofilm med istedet for en driver-cd

- Martin

PS. For at være lidt seriøs vil jeg nok anbefale dig at købe DDR kortet
istedet for SDR. Desuden skulle 3D Prophet vist ox være det/et af de bedste.