Langt på inliners
Fra : LazyA

Dato : 06-06-02 23:05

Hej NG.

Jeg og 2 venner har en plan om at køre rigtigt, rigtigt langt på inliners
(eller hvad man nu kalder moderne rulleskøjter) næste sommer.

I den forbindelse håber jeg måske nogen ved, om der findes rekorder inden
for området. F.eks. en 3-ugers tur.
Hvordan med sponsorer? Kan man få dækket nogle omkostninger ved at lave
noget reklame af en art?
Og hvor dælen starter man i så fald med medier, sponsorer osv.?
Vi er alle 3 små-overvægtige rygere i it-branchen. Vil det gøre det mere
eller mindre interessant for visse sponsorer?

Hvis nogen har erfaringer af den ene eller andet art hører jeg meget gerne
fra dig/jer.
Også, hvis du bare ved noget om, hvor langt man skal løbe/køre før det er
usædvanligt langt.

Synes nogen, det er en komplet latterlig ide, så skriv endelig og fortæl
hvorfor .

Med venlig hilsen

Anders Hagstrøm

Fra : Morten Dall

Dato : 08-06-02 11:34

"LazyA" ...
> [...]
> fra dig/jer.
> Også, hvis du bare ved noget om, hvor langt man skal løbe/køre før det er

Jeg kan huske, at 3 fyre fra Hadsten-egnen ville forsøge en tur på in-liners
til Afrika. Det var vist tilbage i 1994 eller deromkring. Kan desværre ikke
huske så meget om det, men jeg mener, at de kom afsted. Hvorvidt de
fuldførte ved jeg ikke...

Morten

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-06-02 15:18

LazyA escribió

Fandt lige tilfældigvis dette: http://www.worldskate.com/m9.html

Fra : LazyA

Dato : 08-06-02 13:32

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev

> Fandt lige tilfældigvis dette: http://www.worldskate.com/m9.html

Ok, det var en lang tur. Vi planlægger også ca. 100 km om dagen, men det
skal klares i sommerferien .

/Anders

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-06-02 22:10

Hej
Jeg kørte på side-side skøjter i 1991 til paris, sammen med 12 andre, så det
kan sagtens lade sig gøre at køre langt på 3 uger vi brugte 14 dage om
ca. 1600km
dgvr.