Polering.. vedligeholdelse af alustel
Fra : Super-G

Dato : 06-06-02 22:49

Jeg ved godt der har været noget om alustel før. Men jeg synes ikke jeg
kunne finde nogle steder hvor der stod, hvilke midler man kan bruge til
polering/vedligholdelse. På mit stel er der en masse grimme pletter, fra
salt, vil jeg tro.
Det er desuden en Aprilia RS125.

- golam

Fra : John

Dato : 06-06-02 23:06

"Super-G" <g_r_s@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kunne finde nogle steder hvor der stod, hvilke midler man kan bruge til
> polering/vedligholdelse. På mit stel er der en masse grimme pletter, fra

Autosol ....is the magic word, det bruger jeg selv, det virker rigtigt godt
!

V.H John - Priller RS 125

Fra : Super-G

Dato : 09-06-02 17:35

Jeg har lige fået købt noget autosol.. det r jo genialt!.. et
mirakelmiddel.. mange tak for hjælpen :)

- golam
soon to be a happy biker (når jeg får min motor tilbage ihvertfald)