"CLA 80"...Erfaringer ønskes...
Fra : Yasir

Dato : 06-06-02 21:29

Hejsa !
Jeg er en kvinde på 37 år/155cm/63 kg. Jeg ville gerne tabe mig
ca. 8 kg og `så en annonce fra "MATAS" vedr. "CLA 80"..
Det er vist et Olie-baseret slankemiddel, men da prisen er RET
hamber ; 220 kr for til 20 dages forbrug, så ville det da være
rart at vide om det kan tænkes at virke effektivt ?..Håber på
et "konstruktivt" svar... Mvh; Kirsten Nielsen

Fra : Puk

Dato : 07-06-02 06:50

"Yasir" <hah@sol.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa Kirsten

> [...]
> hamber ; 220 kr for til 20 dages forbrug, så ville det da være
> rart at vide om det kan tænkes at virke effektivt ?..Håber på

Jeg kender ikke produktet. Der er jo så utrolig mange såkaldte
slankeprodukter.
Men min umiddelbare reaktion ville være, at du jo godt kunne tabe
dine 8 kg uden brug af nogen som helst andre midler end kost og
motion. Ikke alene er det væsentligt billigere, det er også mere
holdbart.

Det tager tid at indarbejde nye kost- og motionsvaner. Det er
derfor det er så godt at starte med det, for så kan man gøre det
lidt af gangen. Starte med at smide smørret væk, så colaen, så
fløden i kaffen eller hvad det nu er, som man burde holde sig
fra. Det samme gælder med motionen. Man kan starte lige så
stille med nogle lange traveture og langsomt øge intensiteten.

Der er mange som gerne lige vil have en kickstart til et vægttab
og tro mig, det kan jeg dælme godt forstå. Hvem vil ikke gerne
se resultater med det samme og helst store resultater? Problemet
er jo bare (det har det i hvert fald været for mig) at vægttabet
på en eller anden måde kommer til at centrere sig om denne her
kickstarter og hvis tingene går hurtigt, så er der jo altså
kortere tid til at indarbejde de der nye vaner. Når nu det har
taget mange mennesker en halv menneskealder at få deres vaner, så
siger det jo sig selv, at de ikke kan lægges om på 8 uger.

Så jeg ville foreslå dig at forsøge med kost og motion og så
lægge de der 220 kr hver 20'ende dag i en lille sparebøsse. Når
du har tabt dine 8 kg, så er der måske til en ny sommerkjole som
en slags belønning *S*.

Mange hilsner
Puk

Fra : Yasir

Dato : 07-06-02 11:31

Hej Puk (Maxi) ?? *SS*
Tak, dine råd er for såvidt rigtige, men desværre ikke
lige det svar jeg ønskede..Kramzer fra mig; :)