Beklædning m.v. - Butikker i Tyskland/Fran~
Fra : Poul Tyrrell

Dato : 06-06-02 21:19

Hej,

Jeg er efter 22 års motorcykel-pause igen blevet motorcykel-ejer (næsten!-
får leveret min Moto Guzzi California i starten af Juli).
Jeg skal nu ekviperes med køredragt, hjelm, handsker og støvler.

Da vi skal på ferie i Frankrig i bil , og for at få mest muligt for
pengene, regner jeg med at købe det hele enten i Tyskland eller Frankrig.

Er der nogen, der har gode forslag til butikker, et eller andet sted på
vejen mod Paris.

M.v.h.
Poul

tyrrellXX@get2net.dk
(Fjern XX i mail-adressen)

Fra : noname

Dato : 07-06-02 08:06

louis i Hamborg , suderstrasse 77

se www.louis.de

se også www.motoport.de

og www.hein-gericke.de

Louis er billigst og i suderstrasse har de næsten alt, ellers ligger hein
gericke 200 meter derfra samt et par hjelm og andre udstyrsbutikker,

Brugte ting kan du få hos http://www.pwhamburg.de/ som ligger en lille km
fra Louis.

God fornøjelse og husk penge samt god tid

Mvh NN

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-06-02 08:15

Flensborg. Hein-Gericke, Motshop, Motorad Wilhelmsen

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 07-06-02 09:18

og en til bronus de er mægtig flinke...de har en del tøj sidst jeg var der.
de bor her og kun 10 min væk fra HG i flensborg..og er nemme at finde

MOTOPORT Bruno`s MOTO Company,
24941 Flensburg, Lilienthalstr. 27, Tel: 0461-51086
brunos-moto-company@t-online.de

Fra : Bjarne og Marianne

Dato : 07-06-02 09:25

Og så snakker de dansk!

/Bjarne

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-06-02 10:04

Bjarne og Marianne <bwmn@mail1.stofanet.dk> wrote in article
<3d006e03$0$9261$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> Og så snakker de dansk!
>
> /Bjarne
>
> "Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse
> der.

Det gør de da også ved Hein G.

--
Mikkel

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 07-06-02 18:48

Hej Allesammen,

Tak for de mange tips. Nu har jeg noget at køre efter

M.v.h.
Poul