Excel
Fra : Lightyear

Dato : 06-06-02 21:29

Hvordan kan jeg gemme opsætningen, Indstillinger af værktøjslinier på en
ark jeg har lavet så dem der senere åbner det på andre maskiner osse kun
får den øverste værktøjslinie og intet andet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leo Heuser

Dato : 07-06-02 08:25

Jeg har været en tur på jeres hjemmeside
http://www.kandu.dk/
og vil gerne bede om en forklaring på, hvordan I bruger de svar,
I henter i grupperne.

Jeg vil også gerne bede om en uddybning af, hvad det er
I mener at have copyright på.

Ligeledes vil jeg bede jer oplyse, om I har inkluderet nogle af mine
svar i jeres database.

Leo Heuser

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-06-02 08:45

"Leo Heuser" <leo.heuser@adslhome.dk> skrev:

> Jeg har været en tur på jeres hjemmeside
> http://www.kandu.dk/
> og vil gerne bede om en forklaring på, hvordan I bruger de
> svar, I henter i grupperne.

Det er der nok bedre chance for at få besvaret ved at sende en mail
til service(@)kandu.dk. Jeg tvivler stærkt på at der er nogen fra
Kandu.dk der følger med her.

Se evt. <http://www.kandu.dk/dk/faq.asp>

> Jeg vil også gerne bede om en uddybning af, hvad det er
> I mener at have copyright på.

De har formentlig copyright på selve siden - opbygning, layout,
pointsystem mv. - men de kan IKKE have copyright på nogen af
indlæggene.

> Ligeledes vil jeg bede jer oplyse, om I har inkluderet nogle
> af mine svar i jeres database.

Hvis du har skrevet indlæg i de tekniske grupper i dk.-hieararkiet
vil de højst sandsynligt også findes på kandu.dk.

[klip fuldt bundcitat]

Kan du lokkes til at kigge forbi
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> ?

XFUT: dk.admin (Dette indlæg samt svar på det henvises til nævnte
gruppe. Diskussionen her handler om det rimelige i at et
kommercielt websted - kandu.dk - lukrerer på indlæg fra dk.-
hierarkiet)

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-06-02 08:46

> [...]

nævnte gruppe. Diskussionen her handler om det rimelige i at et
kommercielt websted - kandu.dk - lukrerer på indlæg fra dk.-

Ups - glemte at sætte XFUT'en

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)