mobilnummer søgning
Fra : -=Michael=-

Dato : 06-06-02 20:55

hvor kan man taste mobilnumre ind henne ud over dgs.dk?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-06-02 21:03

www.krak.dk

Fra : ku744

Dato : 07-06-02 07:19

www.degulesider.dk

Fra : Nicolai

Dato : 07-06-02 11:33

> www.degulesider.dk
Fnis - prøv dgs.dk og check forskellen ;)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-06-02 21:22

"Nicolai" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote in message

> Fnis - prøv dgs.dk og check forskellen ;)

Fnis fnis hvad??

Der blev forespurtg til andre opsalgsværker ud over dgs.dk som er lig med
www.degulesider.dk så det jeg lige kunne slynge ud var www.krak.dk

dgs.dk har stadig ikke Telmore kunder,, det kunne det godt tage sig sammen
til

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-06-02 21:26

> Der blev forespurtg til andre opsalgsværker ud over dgs.dk som er lig med
> www.degulesider.dk så det jeg lige kunne slynge ud var www.krak.dk

Hmm, der er kommet nyt design...

Men hvor er nu mobilbogen??

Den er stadig på http://195.249.100.227/inquire/Telefon?DB=M

Men ikke på www.dgs.dk , www.degulesider.dk eller
http://217.28.160.161/yp/dgs/index.html?frame=/yp/Dgs/Front ????

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 07-06-02 23:04

> Hmm, der er kommet nyt design...
>
> Men hvor er nu mobilbogen??

Hvis du slår op på www.dgs.dk (eller www.degulesider.dk) (",) og klikker på
navnebog, så vil du se at der hvor du skal skrive nummret står der
"Telefon/fax/mobil". Så de har bare gjort det mere logisk at privat-personer
har både deres fastnet og mobil samme sted!

Hygge...
Daniel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-06-02 23:30

Daniel Alstrup skrev:

> [...]
>"Telefon/fax/mobil". Så de har bare gjort det mere logisk at privat-personer
>har både deres fastnet og mobil samme sted!

Endelig! Og nu har de fået alle mobilselskabers numre med - også
Telmore og de andre der ikke har været der hidtil.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-06-02 07:49

> Endelig! Og nu har de fået alle mobilselskabers numre med - også
> Telmore og de andre der ikke har været der hidtil.

Er du sikker?

Mit nummer er endnu ikke med....

Jeg har selv tastet det ind på Krak.dk så det findes på en del tjenester
alligevel... Men ikke på dgs.dk

Måske fordi man har lavet det med nummerportering?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-06-02 11:15

Bjarke Hansen skrev:

>Er du sikker?

118 har en stor reklamekampagne i gang, hvor de i radioen bl.a.
nævner, at de nu har alle mobilnumre. Jeg prøvede at søge på mit eget
(Telmore-)nummer på dgs.dk og dukkede op.

>Mit nummer er endnu ikke med....
>
>Jeg har selv tastet det ind på Krak.dk så det findes på en del tjenester
>alligevel... Men ikke på dgs.dk

Det kan man vidst heller ikke.

>Måske fordi man har lavet det med nummerportering?

Måske - det har jeg ikke selv, blev kunde hos dem før det var muligt.