Vandtæt pølsetaske til mc brug
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 06-06-02 19:10

Hvor på Sjælland (eller det globale net) kan man finde en vandtæt pølsetaske
på mindst 100L?

Fra : Kenneth T

Dato : 06-06-02 21:07

> Hvor på Sjælland (eller det globale net) kan man finde en vandtæt
pølsetaske
> på mindst 100L?

http://www.wolfcamper.dk har een på 70L

http://www.hein-gericke.de har en på 109L, bestillingsnummer :21002250

...jeg selv plejer at klare mig fint med 2*35L og her har jeg også kogegrej i
:)

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 07-06-02 09:24

> [...]
>
> http://www.hein-gericke.de har en på 109L, bestillingsnummer :21002250
>
> ..jeg selv plejer at klare mig fint med 2*35L og her har jeg også kogegrej

Jeg tror desværre hein-gericke har taget deres pølsetaske ud af programmet.

Fra : Kenneth T

Dato : 07-06-02 14:17

"Henrik Steen Larsen" <SLEThsl@adslhome.dk> wrote in message

> Jeg tror desværre hein-gericke har taget deres pølsetaske ud af
programmet.

Jeg var inde på deres hjemmeside i går, og jeg sidder med kataloget her &
nu, der er flere at vælge imellem!
http://www.hein-gericke.de/shop2001/eurobike/eb_frameset.php?sessionID=0a991
fd92f7468924a95f58662d67564@43999435

1 Gå ind på deres hjemmeside
2 Tryk "suchen" øverst i midten
3 Tryk "3. nach Bestellnummeren"
4 Skriv "21002250" i det hvide felt i venstre side

PS: Hvis du ringer til deres afdeling ved Flensburg, så plejer hun at sende
gratis og uden minimumsbeløb til kunder i Danmark (og hun talger rimelig
godt dansk)
...Jeg har købt derfra flere gange.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 07-06-02 23:10

> [...]
sende
> gratis og uden minimumsbeløb til kunder i Danmark (og hun talger rimelig

Ahh - mucho gracias