Tips til bb
Fra : assassin

Dato : 06-06-02 16:58

Jeg skal til ud og kigge på en brugt BB fra '99 her i weekenden, er der
nogle bb ejere/kendere der kender til noget man specielt skal kigge efter?

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 17:56

Laderelæet. Men det er vist også det eneste, udover almindelige sliddele.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-02 18:24

Ifølge Bike lyder også 11'eren af knaststrammer probs :-/

mvh Albert
10'eren

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 18:54

Jeg har en test af brugte MC'er (husker ikke lige om det også var Bike),
hvor de bl.a. skriver om kendt børnesygdomme. Til BB, skriver de at der
ingen kendte er. Har aldrig hørt at BB skulle have knaststrammer probs. Har
mødt flere som har kørt over 80.000 km uden probs. Så hvis det først kommer
efter 100.000km, så vil jeg måske nærmere kalde det slitage.

Men jeg vil da fra nu af være lidt opmærksom, man kan jo aldrig vide

11'eren skulle jo være rimelig identisk med BB

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-02 19:29

> [...]
kommer
> efter 100.000km, så vil jeg måske nærmere kalde det slitage.

Har desværre aldrig prøvet en BB, men citatet er taget fra Bikes deres
testblad hvor de har samtlige tests af maskiner de har lavet ( i forkortet
udgave), samt ridstet plusser og minusser op ved dem.

Jeg ved ikke om det kan købes i DK, men jeg købte det sidste år i sverige -
et genialt opslagsværk btw.

mvh albert