Brændersoftware til HP-brænder?
Fra : Steen Larsen

Dato : 10-02-01 00:47

Hej!

Jeg har købt en HP CD-Writer M820 cd-brænder. Det er en bærbar model, som
virker fint på min bærbare PC der kører Windows 98. Det er en SCSI-model
med et kort der stikkes ind i en af PC-Card-pladserne...

Men hvordan får jeg den til pgså at virke på Mac-platformen??

Jg kører system 8,6

Jeg har en driver Silverlining Lite. der godt kan se at drevet er der!!!
(Den identificerer drevet til kanlal 4!) Men CD-brænderprogrammet "Toast",
kan ikke får øje på at der findes en base....

Nogen der har idéer????

Steen 35 26 49 09

Fra : Anders Baden Nielsen

Dato : 10-02-01 12:05

Opdatér din Toast fra <http://www.roxio.com/en/support/macupdates.html>.
--
Venlig hilsen

Anders Baden Nielsen
www: http://deftones.dht.dk - KoRn, Deftones, LinuxPPC...
e-mail: abn@europe.com
ICQ#: 32984804 (<=-frEak oN a leaSh>)
Bartender, I'd like whatever the man on the floor was drinking