Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af billeder fra digitalkamera
Fra : l a r s

Dato : 06-06-02 14:33

Jeg kunne godt tænke mig at få fremkaldt nogle billeder som er taget med
digitalkamera.

Hvor kan jeg få det gjort (bor i Kbh.), og hvordan foregår det? Skal de
afleveres på en cd, flashkort, eller er det så smart at man bare kan fyre
dem af over nettet?

/Lars

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-06-02 15:42

> Hvor kan jeg få det gjort (bor i Kbh.), og hvordan foregår det? Skal de
> afleveres på en cd, flashkort, eller er det så smart at man bare kan fyre
> dem af over nettet?

Du er nok ny i gruppen - velkommen.

Det bliver jævnligt diskuterert hvem der laver de bedste og/eller billigste
print/fremkaldelser. Prøve at læse lidt tilbage i gruppen. Evt. via
http://groups.google.com

--
Anders Majland
Digital Ixus, AW-PS-200 (kamerahus), Apacer 128MB Compact Flash Card,

Fra : WebCat

Dato : 06-06-02 17:15

Mit indtruk er at Photocare er bedst, prøv www.photocare.dk

Fra : Mikael

Dato : 06-06-02 22:04

"l a r s" <einstein@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at få fremkaldt nogle billeder som er taget med
> digitalkamera.

Jeg har prøvet flere firmaer. De bedste i Danmark er www.fotolabo.net. De
bruger et stykke software, til upload af billeder, som hedder fotowire og
det kan downloades fra deres homepage. De har mange forskellige formater fra
10X15 til 50X75 (kr. 129.-). Vigtigt er det også at de har en ICC profil
liggende til download, således kan du være mere sikker på at billederne
ligner det du har på din skærm (hvis den ellers kalibreret).

Mikael

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 07-06-02 01:14

Tja....har arbejdet Photocare, lige nøjagtigt med Digi- billeder, skal lige
sige at prisen ligger på omkring 6.96+ start beløb på 20 kr.....og
kvaliteten????
Tja.....så godt som et digital kamera nu kan blive....
Knuz Jinnie

Mikael <m.kristensenXXX@grafisk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:adoio6$1brt$1@news.cybercity.dk...