Yamaha TDR 125.
Fra : ML

Dato : 06-06-02 12:29

SPØRGSMÅL.

Hvornår begynder advarsel for lav bensinstand at lyse. Min har aldrig
virket, og jeg ved ikke om den ikke virker (læs: er i stykker) eller om den
ikke er sat til, men blot er der fordi instrumenterne bruges til flere
Yamaha'er

Kan man stramme fjederen på MC'en. Godt nok er jeg stor, men jeg synes den
er lidt slatten. Kan man evt. få nogle fjederstivere, ligesom dem til
bilfjedre.

Lars.

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 06-06-02 14:12

"ML" <lars.fredenslund@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> ikke er sat til, men blot er der fordi instrumenterne bruges til flere

Går ud fra du mener lav _/OLIE_/ stand???

den lyser når der er omkring en kvart liter tilbage....

> Kan man stramme fjederen på MC'en. Godt nok er jeg stor, men jeg synes den
> er lidt slatten. Kan man evt. få nogle fjederstivere, ligesom dem til
> bilfjedre.

Det kan man ikke. Du kan evt. få lavet nogen mellem stykker til den
forgaffel. Bagfjederen ved jeg ikke om du kan justere din fjederforspænding
på?

mvh Tommy Fer
ex Yamaha TDR125

Fra : Søren Lindholt

Dato : 06-06-02 14:48

-[ F e r ]- <fer@cool.dk> wrote in article
<adnn4i$o5$1@news.cybercity.dk>...
> den lyser når der er omkring en kvart liter tilbage....

Jup, og på min DT lyser den i frigear, som en test af om pæren er sprunget.

> Det kan man ikke. Du kan evt. få lavet nogen mellem stykker til den
> forgaffel. Bagfjederen ved jeg ikke om du kan justere din
fjederforspænding
> på?

Fjederen kan sikkert strammes op med omløberen, men selve fjederen skal
skiftes hvis den ikke er stram nok. Ellers få fat i en crossfjeder/dæmper,
f.eks. fra en 250er, det skulle kunne gøre det...
--
Søren
http://motortosse.dk