Skifte til Honda CBR 1100 XX Super Blackbi~
Fra : Søren Skovgaard

Dato : 06-06-02 11:31

Hej allesammen .....

Ville lige stikke en finger i jorden, inden jeg går ud og køber mig en ny
cykel.

På nuværende tidspunkt har jeg mest kørt på såkaldte "sofa-cykler", men er
nu gået hen og blevet temmeligt "forelsket" i Honda's Blackbird. Ville bare
lige høre ad her i gruppen, om der er nogen af jer, som ligger inde med lidt
"guldkorn" omkring denne motorcykel ??? Jeg ved udemærket godt, at det er
noget af et skift, men man kan vel også "køre pænt" på en Blackbird eller
hva' ???!? Håber, at i skyder frit fra leveren, da jeg mangler lidt "støtte"
i denne sag. Jeg har været inde og kigge på Honda Blackbird Klubbens
hjemmeside, og de har selvfølgelig kun ros til overs for denne fede
motorcykel.

På forhånd tak for hjælpen.

M.v.h.

Søren

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 06-06-02 11:44

"Søren Skovgaard" <soren71@jensen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> i denne sag. Jeg har været inde og kigge på Honda Blackbird Klubbens
> hjemmeside, og de har selvfølgelig kun ros til overs for denne fede

...så langt fra en sofacykel er den vel ikke, den har bare lidt højere
tophastighed

Hvis du vil køre touring, tror jeg den er noget af det bedste.

Kenneth
R1

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 12:16

Jeg kan kun sige god for den, hvis du er til touring. Jeg befinder mig
rigtig godt på den på langtur, ingen træthed nogen steder. Sidste år
præsterede jeg 1600km i et stræk uden at være nævneværdig træt/øm.
Ang. hastighed, så er det jo dig selv der bestemmer, ikke cyklen.

Jeg er meget glad for min.

--
Mvh.
Henrik